Brief to codzienność dla agencji komunikacji. Jest on bowiem zaproszeniem do przetargów, a takich zaproszeń…
Czym kierujesz się przy wyborze produktów i usług? Jakością, zaufaniem do marki, a może opinią…
Dzisiaj poruszymy temat architektów… no właśnie — temat rzeka. Bardzo często trafiają do nas pytania…
O tym, dlaczego warto założyć konto na LinkedInie, powstało już wiele artykułów. Jednak z naszego…
Analiza konkurencji jest jednym z ważniejszych elementów, które powinny na stałe zagościć w kalendarzu zadań…
Czy zastanawialiście się kiedyś nad różnicami w prowadzeniu komunikacji w branży wnętrzarskiej, a na przykład…
Jeśli oferujesz jakikolwiek produkt czy usługę, masz też grupę docelową. Bo choć byłoby pięknie, założenie,…
Trochę odważnie, przyznasz. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje…
Z czym kojarzy Wam się kryzys? I nie mówię tu o popularnym, polskim przeboju z…
Co jakiś czas dostajemy zapytania z prośbą o ofertę na „wykreowanie wizerunku” – w zasadzie…