Kiedy wczoraj uświadomiłam sobie, że właśnie minęło mi 15 lat jak pracuje zawodowo jako PRowiec…
Cierpliwość to cecha charakteru, która mam wrażenie zanika. Zwłaszcza w biznesie. Sama nie jestem „święta”, ale od…
Czy specjalizacja może być koniem pociągowym rozwoju pracowni architektonicznej? Czy może pozwolić architektom uciec od…
Długo nosiłam się z myślą o powstaniu tego tekstu. Na wielu spotkaniach z producentami i…
Prowadzenie bloga wielu osobom może kojarzyć się z niemal samymi początkami internetu – wtedy popularne…
Temat współpracy na linii „producent – architekt” jest w ostatnim roku mocno na topie, wszyscy…
Nie da się ukryć, że pieniądze stanowią bardzo ważny aspekt w prosperowaniu każdej firmy. Jednakże…
Nie od dziś wiadomo, że do osiągnięcia sukcesu przez firmę potrzebny jest rozgłos. Im więcej…
Brief to codzienność dla agencji komunikacji. Jest on bowiem zaproszeniem do przetargów, a takich zaproszeń…
Czym kierujesz się przy wyborze produktów i usług? Jakością, zaufaniem do marki, a może opinią…