Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Blog

Blog

Public Relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy?

Nie da się ukryć, że pieniądze stanowią bardzo ważny aspekt w prosperowaniu każdej firmy. Jednakże…

24 września 2021 Agnieszka Gumińska
Jak wzmocnić wizerunek firmy w internecie?

Nie od dziś wiadomo, że do osiągnięcia sukcesu przez firmę potrzebny jest rozgłos. Im więcej…

24 września 2021 Agnieszka Gumińska
Jak przygotować dobry brief dla Agencji PR?

Brief to codzienność dla agencji komunikacji. Jest on bowiem zaproszeniem do przetargów, a takich zaproszeń…

24 września 2021 Agnieszka Gumińska
Influencer marketing – czy to dobry wybór dla Twojej firmy?

Czym kierujesz się przy wyborze produktów i usług? Jakością, zaufaniem do marki, a może opinią…

4 grudnia 2020 Agnieszka Gumińska
Jak współpracować z architektem?
Współpraca z architektem

Dzisiaj poruszymy temat architektów… no właśnie – temat rzeka. Bardzo często trafiają do nas pytania…

23 listopada 2020 Agnieszka Gumińska
LinkedIn dla Ciebie i Twojej firmy
LinkedIn dla Ciebie i Twojej firmy

O tym, dlaczego warto założyć konto na LinkedInie, powstało już wiele artykułów. Jednak z naszego…

24 września 2020 Agnieszka Gumińska
Czy warto monitorować konkurencję?

Analiza konkurencji jest jednym z ważniejszych elementów, które powinny na stałe zagościć w kalendarzu zadań…

21 lipca 2020 Agnieszka Gumińska
Jak komunikować o markach wnętrzarskich?

Czy zastanawialiście się kiedyś nad różnicami w prowadzeniu komunikacji w branży wnętrzarskiej, a na przykład…

6 lipca 2020 Agnieszka Gumińska
Grupa docelowa: określ, kim są Twoi klienci, żeby więcej zarabiać

Jeśli oferujesz jakikolwiek produkt czy usługę, masz też grupę docelową. Bo choć byłoby pięknie, założenie,…

8 czerwca 2020 Agnieszka Gumińska
Czego nie wie architekt?

Trochę odważnie, przyznacie. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje…

18 maja 2020 Agnieszka Gumińska
1 2