Za nami 61. edycja Salone del Mobile. Milano, ale Mediolan to też Brera Design Distrcit czy Tortona Design Week. Pierwszy raz byłam na targach w…
Coraz więcej marek jest świadomych tego, jak istotna jest współpraca na linii producent – architekt….
Strona internetowa to istotny element wizerunku. Za jej pomocą Twoi klienci weryfikują Twoją pracę – ofertę, portfolio, to…
Przyznaj się, sama przed sobą. Kiedyś blokowało mnie to bardzo często. W sprawach zawodowych i…
Nie zdziwi Cię moja odpowiedź – tak, tak i jeszcze raz tak. W czasach, jakie mamy,…
Kiedy wczoraj uświadomiłam sobie, że właśnie minęło mi 15 lat jak pracuje zawodowo jako PRowiec…
Cierpliwość to cecha charakteru, która mam wrażenie zanika. Zwłaszcza w biznesie. Sama nie jestem „święta”, ale od…
Czy specjalizacja może być koniem pociągowym rozwoju pracowni architektonicznej? Czy może pozwolić architektom uciec od…
Długo nosiłam się z myślą o powstaniu tego tekstu. Na wielu spotkaniach z producentami i…
Prowadzenie bloga wielu osobom może kojarzyć się z niemal samymi początkami internetu – wtedy popularne…
Blog to nic innego jak zbiór artykułów, gdzie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Tematyka naszego bloga skierowana jest do osób z branży wnętrzarskiej – architektów wnętrz, projektantów, a także osób odpowiadających za wizerunek marki. Na blogu znaleźć można wiele inspirujących i przy tym merytorycznych treści na temat komunikacji i Public Relations.
Nasze artykuły dla branży wnętrzarskiej
Nasze artykuły to zbiór niezwykle inspirujących, ale i merytorycznych treści, które odnoszą się do takich zagadnień, jak grupa docelowa, budowa marki osobistej, relacje z mediami, influencer marketing, czy chociażby wizerunek marki w internecie. Tworzymy treści również dla osób z większych firm, które tworzą dział Public Relations i szukają eksperckiego wsparcia. Znajdą u nas treści pokazujące krok po kroku jak należy współpracować z architektami, czy jak przygotować brief dla agencji.
Dzięki tym artykułom dzielimy się naszą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Przeczytasz tu artykuły dedykowane branży wnętrzarskiej – co najważniejsze jest to jedyne miejsce w sieci, które porusza zagadnienia związane z komunikacją i Public Relations tylko i wyłącznie w tym kontekście.