„Fajny live, ale zdecydowanie za krótko!!!”, „Bardzo wartościowe spotkanie” to tylko kilka opinii, jakie do mnie dotarły po mojej rozmowie z Moniką Staniec w ramach jej cyklu LIVE „Ze Staniec o Wnętrzach”. Ja akurat o wnętrzach się nie wypowiadałam, ale o marce osobistej. Temat, który cały czas jest dla architektów ciekawy, ale sądząc po komentarzach w trakcie naszej rozmowy — nadal nieznany, a co za tym idzie wydający się czymś trudnym. Czy naprawdę tak jest?
Czy „marka osobista” jest dla wszystkich?
I tak… i nie. Na pewno, żeby zbudować mocną markę osobistą trzeba mieć dużą świadomość — swoich umiejętności, naszego otoczenia, czy prowadzenia biznesu. Ja wychodzę z założenia, że to, czy to się nam uda zależy od tego, jak jesteśmy do tego przygotowani. Dla mnie podstawą jest strategia. Niezależnie, czy dopiero wchodzimy zawodowo na rynek, czy mamy już np. 14-letnie doświadczenie w pracy architekta. Nigdy nie jest za późno na strategię. Dzięki niej będziemy podejmować świadome decyzje, które mają nas realnie zaprowadzić do osiągnięcia wyznaczonych celów: wizerunkowych, biznesowych, czy sprzedażowych.
Z Moniką poruszyłyśmy w tej krótkiej, ale niezwykle konkretnej rozmowie kilka istotnych wątków związanych właśnie z marką osobistą:
Monika! Rozmowa z Tobą to była dla mnie prawdziwa przyjemność! Dziękuję za zaproszenie!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: LIVE „Biznes Architekta”: Publikacja w magazynie wnętrzarskim? Jak to zrobić? I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?