Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
live ze staniec o wnetrzach jak budowac marke osobista architekta (2)

LIVE „Ze Staniec o Wnętrzach”: Jak budować markę osobistą architekta?

„Fajny live, ale zdecydowanie za krótko!!!”, „Bardzo wartościowe spotkanie” to tylko kilka opinii, jakie do mnie dotarły po mojej rozmowie z Moniką Staniec w ramach jej cyklu LIVE „Ze Staniec o Wnętrzach”. Ja akurat o wnętrzach się nie wypowiadałam, ale o marce osobistej. Temat, który cały czas jest dla architektów ciekawy, ale sądząc po komentarzach w trakcie naszej rozmowy — nadal nieznany, a co za tym idzie wydający się czymś trudnym. Czy naprawdę tak jest?

Czy „marka osobista” jest dla wszystkich?

I tak… i nie. Na pewno, żeby zbudować mocną markę osobistą trzeba mieć dużą świadomość — swoich umiejętności, naszego otoczenia, czy prowadzenia biznesu. Ja wychodzę z założenia, że to, czy to się nam uda zależy od tego, jak jesteśmy do tego przygotowani. Dla mnie podstawą jest strategia. Niezależnie, czy dopiero wchodzimy zawodowo na rynek, czy mamy już np. 14-letnie doświadczenie w pracy architekta. Nigdy nie jest za późno na strategię. Dzięki niej będziemy podejmować świadome decyzje, które mają nas realnie zaprowadzić do osiągnięcia wyznaczonych celów: wizerunkowych, biznesowych, czy sprzedażowych.

O czym rozmawiałyśmy?

Z Moniką poruszyłyśmy w tej krótkiej, ale niezwykle konkretnej rozmowie kilka istotnych wątków związanych właśnie z marką osobistą:

  • Jak zbudować markę osobistą?
  • Co to jest strategia, co się na nią składa?
  • Od strategii do planowania, czyli gdzie jest nasz Klient?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Monika! Rozmowa z Tobą to była dla mnie prawdziwa przyjemność! Dziękuję za zaproszenie!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!


Magda Skibka PLN design group agencja PR architekci marki wnetrzarskie 3

Magda Skibka – specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.


Zobacz również: LIVE „Biznes Architekta”: Publikacja w magazynie wnętrzarskim? Jak to zrobić? I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?