Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
LIVE Budowa Marki Osobistej Architekta Magda Skibka Biznes Architekta (2)

LIVE „Ze Staniec o Wnętrzach”: Jak budować markę osobistą architekta?

„Fajny live, ale zdecydowanie za krótko!!!”, „Bardzo wartościowe spotkanie” to tylko kilka opinii, jakie do mnie dotarły po mojej rozmowie z Moniką Staniec w ramach jej cyklu LIVE „Ze Staniec o Wnętrzach”. Ja akurat o wnętrzach się nie wypowiadałam, ale o marce osobistej. Temat, który cały czas jest dla architektów ciekawy, ale sądząc po komentarzach w trakcie naszej rozmowy — nadal nieznany, a co za tym idzie wydający się czymś trudnym. Czy naprawdę tak jest?

Czy „marka osobista” jest dla wszystkich?

I tak… i nie. Na pewno, żeby zbudować mocną markę osobistą trzeba mieć dużą świadomość — swoich umiejętności, naszego otoczenia, czy prowadzenia biznesu. Ja wychodzę z założenia, że to, czy to się nam uda zależy od tego, jak jesteśmy do tego przygotowani. Dla mnie podstawą jest strategia. Niezależnie, czy dopiero wchodzimy zawodowo na rynek, czy mamy już np. 14-letnie doświadczenie w pracy architekta. Nigdy nie jest za późno na strategię. Dzięki niej będziemy podejmować świadome decyzje, które mają nas realnie zaprowadzić do osiągnięcia wyznaczonych celów: wizerunkowych, biznesowych, czy sprzedażowych.

Z Moniką poruszyłyśmy w tej krótkiej, ale niezwykle konkretnej rozmowie kilka istotnych wątków związanych właśnie z marką osobistą:

  • Jak zbudować markę osobistą?
  • Co to jest strategia, co się na nią składa?
  • Od strategii do planowania, czyli gdzie jest nasz Klient?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Monika! Rozmowa z Tobą to była dla mnie prawdziwa przyjemność! Dziękuję za zaproszenie!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!

LIVE Budowa Marki Osobistej Architekta Magda Skibka Biznes Architekta (4)

Magda Skibka PLN design group agencja PR architekci marki wnetrzarskie 3

Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.


Zobacz również: LIVE „Biznes Architekta”: Publikacja w magazynie wnętrzarskim? Jak to zrobić? I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?