PLN Design Group – butikowa Agencja PR z Łodzi
Jesteśmy agencją butikową wyspecjalizowaną w budowaniu marek wnętrzarskich. Jako jedyni prowadzimy szkolenia dla architektów oraz producentów mebli, oświetlenia i dodatków w zakresie komunikacji, wizerunku, współpracy z mediami i B2B. Na rynku pod brandem PLN Design Group działamy od 2015 roku. Bazując na naszym wcześniejszym doświadczeniu i zainteresowaniach, stworzyliśmy agencję, która dzisiaj specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz wizerunkowym dla marek, architektonicznych i design. Jesteśmy grupą pasjonatów, którzy mają szczęście robić w życiu to, co kochają. Trzon agencji to Magda Skibka.
Wsparcie architektów i marek wnętrzarskich
Każdy z nas jest specjalistą w innym zakresie, dzięki temu możesz mieć pewność, że będziesz współpracować z profesjonalistami, otaczającymi Ciebie i Twoją firmę opieką w każdym obszarze. Od początku w naszej pracy stawiamy na partnerstwo i zaufanie. Dzięki temu dziś możemy pochwalić się wieloletnimi kontraktami, wieloma zadowolonymi klientami i poleceniami w branży. Czemu wybraliśmy akurat tak wąską specjalizację? Wnętrza od zawsze były nam bliskie, swoje doświadczenie zawodowe budowaliśmy dzięki współpracy z największymi w Polsce markami wnętrzarskimi. Dzięki temu dziś jesteśmy ekspertami i możemy śmiało zarządzać wizerunkiem naszych klientów. Znamy doskonale specyfikę branży, potrzeby naszych klientów i najlepsze strategie działania, które pozwolą nam wspomóc również Twoją firmę.
Szkolenia i konsultacje dla architektów
Organizujemy szkolenia grupowe oraz indywidualne dla architektów i projektantów wnętrz z zakresu współpracy z mediami, budowy marki osobistej oraz komunikacji online. Nasza oferta to również konsultacje, podczas których omawiamy kwestie związane z wizerunkiem architekta. A co najważniejsze na potrzeby każdego spotkania przygotowujemy indywidualną analizę oraz wytyczne w obszarze, który mamy omawiać podczas konsultacji.
Strategia marki oraz Social Media
Strategia to nic innego jak drogowskaz dla marki i w zależności od potrzeb dotyczy ona komunikacji i wizerunku lub działań prowadzonych na Social Media. Jest to jedna z naszych usług, na którą składa się rozmowa poprzedzająca cały proces powstania dokumentów strategicznych. Aby nasze rekomendacje i wytyczne były jak najlepiej dopasowane — musimy dobrze poznać markę i jej otoczenie.
Współpraca marka — architekt
Dla wielu marek z branży wnętrzarskiej to właśnie architekci są jednymi z najważniejszych Klientów. Jak w takim razie podjąć temat współpracy? W tym celu organizujemy szkolenie stacjonarne dla przedstawicieli firmy, podczas którego przeprowadzamy ich krok po kroku po całym procesie współpracy z architektami. Kolejnym krokiem jest przygotowanie dedykowanej strategii B2B, która uwzględnia rekomendacje dotyczące najważniejszych narzędzi, a także kluczowe wytyczne w budowaniu długofalowych relacji.