PLN Design Group – butikowa Agencja PR
PLN Design Group to butikowa agencja wyspecjalizowana w budowaniu wizerunku marek wnętrzarskich i architektonicznych, powstała w 2015 roku. Za jej sterami stoi Magda Skibka, która swoją przygodę z Public Relations zaczęła ponad 16 lat temu, współpracując z firmami z tego obszaru. W agencji, w której wtedy pracowała – stworzyła dział specjalizujący się w obsłudze marek z tego sektora. Jej aktywność zawodowa na tym polu to fundament jej doświadczenia oraz wiedzy. Po drodze zrozumiała też, że design jest jej pasją. Przez te lata zbudowała sobie relacje z mediami, architektami, a także przedstawicielami firm.
Ta decyzja o wybraniu swojej niszy spowodowała, że Magda czuję się ekspertką i śmiało o tym mówi. Branża wnętrzarska i design nie ma przed nią tajemnic. Klienci PLN Design Group mają poczucie, że są w dobrych rękach. PLN Design Group jest ich oczami w branży. Więcej o drodze zawodowej Magdy, można przeczytać w jej felietonie „15 lat minęło jak jedeń dzień”.
Co właściwie oznacza agencja butikowa?
Jesteśmy agencją PR, która nie pozycjonuje się jako firma od wszystkiego. Mamy jasno określony zakres usług, a także niszę, w której jesteśmy specjalistami. Co więcej, PLN Design Group to nie jest duża agencja. Na jej czele stoi Magda Skibka, która każdorazowo pod dany projekt buduje swój dedykowany zespół. Z tego względu dbamy również o to, aby równolegle nie obsługiwać zbyt dużej ilości Klientów w ramach stałej współpracy. Bardzo dbamy o jakość naszej pracy, ale też lubimy budować długoletnie relacje z naszymi Klientami. Podsumowując:
Obsługiwane branże: specjalizujemy się we wnętrzach i architekturze
Zakres usług: Public Relations, doradztwo strategiczne, Media Relations, współpraca B2B (marka-architekt)
Nasze cztery filary działalności:
- stała współpraca,
- szkolenia oraz konsultacje, mentoring,
- strategie marki, komunikacji PR i Social Media,
- współpraca marka-architekt (szkolenia, strategia, audyt).
Wielkość zespołu: kilkuosobowy kierowany przez Magdę Skibka
A jeśli temat „agencji butikowej” jest dla Ciebie interesujący to zachęcamy do przeczytania naszego artykułu „Wyspecjalizowana firma profesjonalistów: czy jesteśmy agencją butikową?”.
Stała współpraca
Wspieramy architektów i marki wnętrzarskie na różnych polach, w tym w ramach stałej współpracy. Znając specyfikę tej branży, posiadamy usługi dostosowane do firm małych, średnich oraz dużych. Pomagamy stawiać pierwsze kroki w branży, naprawiamy proces komunikacji i pozycjonowania marki, oraz pomagamy w odświeżeniu wizerunku. Od początku w naszej pracy stawiamy na partnerstwo i zaufanie. Dzięki temu dziś możemy pochwalić się wieloletnimi kontraktami, zadowolonymi klientami i poleceniami w branży. Znamy doskonale specyfikę branży, potrzeby naszych klientów i najlepsze strategie działania, które pozwolą nam wspomóc również Twoją firmę.
Szkolenia i konsultacje dla architektów i przedstawicieli marek
A co jeśli nie stała współpraca? Szkolenia oraz konsultacje. Konsultacje prowadzimy zarówno dla architektów, projektantów, jak i przedstawicieli firm. Podczas takich spotkań omawiamy interesujące Cię zagadnienia z obszaru komunikacji i wizerunku, jak np. wygląd i użyteczność strony internetowej, udział w konkursach i wydarzeniach, czy możliwość pokazania swojej realizacji lub produktu w mediach. Na potrzeby każdego spotkania przygotowujemy indywidualną analizę oraz wytyczne w obszarze, który mamy omawiać podczas konsultacji. Bardzo często te spotkania są wstępem do szerszej współpracy, jeśli chcesz zobaczyć, czy będzie nam razem po drodze. Organizujemy również indywidualne szkolenia ze współpracy z mediami, czy budowy marki osobistej. Jest to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą świadomie i samodzielnie zacząć budować swój wizerunek oraz realizować działania w ramach Media Relations.
Strategia marki, komunikacji oraz Social Media
Strategia to nic innego jak drogowskaz dla marki i w zależności od potrzeb dotyczy ona komunikacji i wizerunku lub działań prowadzonych na Social Media. Jest to jedna z naszych usług, na którą składa się rozmowa poprzedzająca cały proces powstania dokumentów strategicznych. Aby nasze rekomendacje i wytyczne były jak najlepiej dopasowane — musimy dobrze poznać markę i jej otoczenie. Naszym celem jest stworzenie dla Ciebie manuala, który w jasny sposób pokaże Ci jak rozwijać markę – jakie są jej wyróżniki, kto jest jej grupą docelową, a także, z jakich narzędzi korzystać. W ramach Social Media oferujemy również przeprowadzenie audytu komunikacyjnego i wizerunkowego Twoich kont (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube).
Współpraca marka — architekt
Dla wielu marek z branży wnętrzarskiej to właśnie architekci są jednymi z najważniejszych Klientów. Jak w takim razie podjąć temat współpracy? W tym celu organizujemy wraz z architektką Hanną Pietras szkolenie stacjonarne dla przedstawicieli firmy, podczas którego przeprowadzamy ich krok po kroku po całym procesie współpracy z architektami. Jest to jedyna tego typu usługa na rynku, gdzie łączymy doświadczenie strategiczne Magdy i operacyjne Hani. Razem opracowałyśmy szkolenie, które REALNIE odpowiada na potrzeby producentów, ale też powstało w oparciu o rozmowy z architektami. Kolejnym krokiem jest przygotowanie dedykowanej strategii B2B, która uwzględnia rekomendacje dotyczące najważniejszych narzędzi, a także kluczowe wytyczne w budowaniu długofalowych relacji.