Live na Instagramie to przede wszystkim bezpośredni kontakt z Wami! Mogę na bieżąco odpowiadać na Wasze pytania a Wy… możecie je w trakcie zadawać, a także dzielić się swoimi refleksjami i doświadczeniami! Ta forma daje nam wiele możliwości… dlatego, po raz kolejny – spotkaliśmy się na żywo!
Wizytówka Google to must have. I przestrzegam – jest ona bezpłatna! Nie dajcie się oszukać na płatne wizytówki. Posiadanie jej, przynosi wiele korzyści:
Jeśli na współpracę z mediami, patrzysz tylko pod kątem działań sprzedażowych… możesz poczuć się zawiedziona. To jest działanie wizerunkowe. Oczywiście dobrze jest jak w internecie nie brakuje na nasz temat wzmianek więc warto pojawiać się na portalach typu White Mad, PLN Design, Internity Home, Design Alive czy Label Magazine. Natomiast jeśli chodzi o prasę – żeby tam pokazać się z naszą realizacją, to musi być ona naprawdę świetna. To nam otwiera drzwi do dalszych rozmów z redakcją. Dzisiaj, mimo że prasa nie cieszy się aż tak dużą popularnością (w kontekście sprzedaży) to jednak pojawienie się w niej – jest czymś wow dla marki i pracowni, a czasem również dla potencjalnych Klientów. Pamiętajcie proszę o regularności – jedno takie działanie w roku niestety jest niewystarczające… Musicie dać się zauważyć!
Nie oczekujcie, że pokazywanie swoich realizacji w mediach, spowoduje, że za drzwiami będzie stała kolejka Waszych potencjalnych klientów. To się niestety tak nie dzieje. Nawet, jeśli chodzi o magazyny drukowane. […] to jest działanie wspierające Wasz wizerunek i warto o to zadbać.
Czy zdarza Ci się, że Klient negocjuje cenę za projekt? Zakładam, że często spotykasz się z taką sytuacją… Jednak może to wynikać z Twoich działań lub ich braku… bo czy zrobiłaś coś, żeby Klient wiedział, z czego ta cena wynika?
Pamiętaj, że im lepiej jesteś „opakowana”, tym Klient rzadziej będzie pytał o cenę. Co to znaczy w praktyce? WIZERUNEK. ZBUDUJ SWÓJ WIZERUNEK i SWOJA MARKĘ, czyli:
Buduj swoją rozpoznawalność, ale też:
Po więcej merytorycznych treści zapraszam Cię na Instagrama, abyś posłuchała mojego LIVE!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: LIVE 1.0 #ProjektujęKomunikację I LIVE 3.0 #ProjektujęKomunikację: Co nas blokuje? Rozmowa z Kasią Malinowską