Zawsze musi być ten pierwszy raz… Dokładnie 6 lutego 2023 roku poprowadziłam swojego pierwszego LIVE! Odpowiedziałam na szereg pytań, które spływały do mnie przez ostatnie miesiące i najbardziej Was nurtowały! Jeśli nie mieliście okazji dołączyć do transmisji na żywo, nie martwcie się – LIVE jest nadal dostępny do posłuchania!
Temat marek premium wzbudza ogromne zainteresowanie! Wielokrotnie słyszę, że chcielibyście postawić na segment premium. Ja bym się raczej zastanowiła – jak odróżnić jednego architekta od drugiego. Dzisiaj premium jest różnie odbierane, warto więc o tym pamiętać… Z doświadczenia widzę, że sporo architektów chce wejść na ten rynek, bo tam jest lepszy budżet, ale to jest mocno zgubne. Jeśli ktoś nie czuje premium – nigdy nie będzie architektem premium.
Najważniejsze jest zastanowienie się, nie co wyróżnia markę premium, a co wyróżnia pracownię architektoniczną. Tak jak architekt, architektowi nie jest równy, tak marka premium nie jest równa marce premium. To samo ma się z obrazem, jakie wnętrze jest premium. […] Od architekta premium oczekuje się teraz czegoś więcej niż wyboru lampy Vertigo, czy Toma Dixona. Jeśli chcemy wyróżnić się jako architekt premium na tle innych, to przede wszystkim bądźmy autentyczni.
Wielu z Was dotychczas stawiało na rekomendacje… jednak wiem, że i to “źródełko” się kiedyś kończy… wówczas wkrada się panika i pytania: jak i gdzie zdobyć Klientów? Odpowiadam – social media! Wykorzystaj ich potencjał. Zrób to jednak z głową, bo samo posiadanie konta na Instagramie, czy prowadzenie strony na Facebooku nie daje nic.
Po pierwsze – strategia. Kto jest dokładnie Twoim Klientem? Kim jest, co robi, gdzie jest…
Po drugie – jeśli już to mamy, to zastanówmy się, co wyróżni Cię na tle konkurencji i spowoduje, że ten potencjalny Klient zostanie u Ciebie na dłużej i z obserwatora będzie faktycznym Klientem – TREŚCI.
Pokazuj:
Klient musi wiedzieć, do kogo przychodzi. Kim jest ta osoba i co sobą reprezentuje!
Wybranym, naprawdę świetnym realizacjom warto robić sesje! Dlaczego?
To tylko ułamek tego, czego mogliście dowiedzieć się podczas tego spotkania. Jeśli chcesz poznać odpowiedź na wszystkie pytania… kliknij w grafikę poniżej i zobacz mojego LIVE!
Magda Skibka – specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: LIVE 2.0 #ProjektujęKomunikację I LIVE 3.0 #ProjektujęKomunikację: Co nas blokuje? Rozmowa z Kasią Malinowską