Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
LIVE 1.0 MAGDA SKIBKA 2

LIVE 1.0 #ProjektujęKomunikację

Zawsze musi być ten pierwszy raz… Dokładnie 6 lutego 2023 roku poprowadziłam swojego pierwszego LIVE! Odpowiedziałam na szereg pytań, które spływały do mnie przez ostatnie miesiące i najbardziej Was nurtowały! Jeśli nie mieliście okazji dołączyć do transmisji na żywo, nie martwcie się – LIVE jest nadal dostępny do posłuchania!

O czym rozmawialiśmy?

  • Co wyróżnia markę premium? Jestem autentyczna, ale swojska, czy to wyklucza z grupy premium?
  • Opowiedz o swoich doświadczeniach w pracy z architektami?
  • Wiem, że mam prawo odmówić Klientowi, ale dlaczego klienci tego nie wiedzą?
  • Wysyłam ofertę, zero odpowiedzi – jak reagować?
  • Jak docierać przez SM do potencjalnych klientów – sprzedaż.
  • Granica architekt a influencer – czy jedno nie przeczy drugiemu? Jak nad tym zapanować?
  • Jak nawiązywać relacje z markami wnętrzarskimi, żeby być zauważonym?
  • Czego nie robić na social media? Takie Twoje TOP3?
  • Czy warto robić sesje zdjęciowe wnętrz?
  • Jak przestać się bać i pokazywać siebie?

Marka premium

Temat marek premium wzbudza ogromne zainteresowanie! Wielokrotnie słyszę, że chcielibyście postawić na segment premium. Ja bym się raczej zastanowiła – jak odróżnić jednego architekta od drugiego. Dzisiaj premium jest różnie odbierane, warto więc o tym pamiętać… Z doświadczenia widzę, że sporo architektów chce wejść na ten rynek, bo tam jest lepszy budżet, ale to jest mocno zgubne. Jeśli ktoś nie czuje premium – nigdy nie będzie architektem premium.

Najważniejsze jest zastanowienie się, nie  co wyróżnia markę premium, a co wyróżnia pracownię architektoniczną. Tak jak architekt, architektowi nie jest równy, tak marka premium nie jest równa marce premium. To samo ma się z obrazem, jakie wnętrze jest premium. […] Od architekta premium oczekuje się teraz czegoś więcej niż wyboru lampy Vertigo, czy Toma Dixona. Jeśli chcemy wyróżnić się jako architekt premium na tle innych, to przede wszystkim bądźmy autentyczni.

Jak docierać do klientów?

Wielu z Was dotychczas stawiało na rekomendacje… jednak wiem, że i to “źródełko” się kiedyś kończy… wówczas wkrada się  panika i pytania: jak i gdzie zdobyć Klientów? Odpowiadam – social media! Wykorzystaj ich potencjał. Zrób to jednak z głową, bo samo posiadanie konta na Instagramie, czy prowadzenie strony na Facebooku nie daje nic.

Po pierwsze – strategia. Kto jest dokładnie Twoim Klientem? Kim jest, co robi, gdzie jest… 

Po drugie – jeśli już to mamy, to zastanówmy się, co wyróżni Cię na tle konkurencji i spowoduje, że ten potencjalny Klient zostanie u Ciebie na dłużej i z obserwatora będzie faktycznym Klientem – TREŚCI.

Pokazuj:

  • Siebie – kim jesteś.
  • Eksperckość – wiesz, co się dzieje w branży, jakie są trendy, najnowsze rozwiązania.
  • Polecasz produkty.
  • Polecasz ciekawe tipy.
  • Pokazujesz, jak i co projektujesz, czyli swoje zaplecze.

Klient musi wiedzieć, do kogo przychodzi. Kim jest ta osoba i co sobą reprezentuje!

Sesje zdjęciowe wnętrz

Wybranym, naprawdę świetnym realizacjom warto robić sesje! Dlaczego?

  • Idealny materiał na social media i Twoją stronę internetową!
  • Podnosisz  prestiż swojej pracowni i wiarygodność, że nie tylko projektujesz, ale i realizujesz.
  • Lepiej w ten sposób sprzedasz swoje usługi.
  • To materiał do publikacji.
  • To również narzędzie do nawiązywania relacji z markami – na odsprzedanie zdjęć z ich produktami, czy realizację jakiejś wspólnej kampanii.

To tylko ułamek tego, czego mogliście dowiedzieć się podczas tego spotkania. Jeśli chcesz poznać odpowiedź na wszystkie pytania… kliknij w grafikę poniżej i zobacz mojego LIVE!

LIVE 1.0 MAGDA SKIBKA 1

Magda Skibka PLN design group agencja PR architekci marki wnetrzarskie 3

Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.


Zobacz również: LIVE 2.0 #ProjektujęKomunikację I LIVE 3.0 #ProjektujęKomunikację: Co nas blokuje? Rozmowa z Kasią Malinowską