Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Czego nie wie architekt?

Trochę odważnie, przyznasz. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje się projektowaniem wnętrz, inny jest od projektowania budynków, a jeszcze inny od biurowców. Jest w tym najlepszy. Jednak jest coś, o czym nie wie. Nie wie, jak… zbudować swoją markę, jak dotrzeć do Klientów, jak pokazać się w mediach oraz jak prowadzić swoje profile w mediach społecznościowych. Jeśli Ty też „nie wiesz jak…” to ten wpis jest dla Ciebie!

100 pytań do…

Spotkania, które prowadziłam podczas Warsaw Home, czy też przy okazji innych wydarzeń, zawsze kończyły się przynajmniej dwugodzinną rozmową w kuluarach z kilkoma przedstawicielami pracowni. Trochę się wtedy czułam jak na przedłużonej sesji Q&A. Pytanie, odpowiedź, pytanie, odpowiedź. A że ja z zasady lubię dzielić się doświadczeniem i nie mam problemu z doradzaniem to trwałam w tym ping-pongu dzielnie. O co najczęściej mnie pytano?

  • Jak mam dotrzeć do klientów z większym budżetem?
  • Czy muszę mieć stronę www, skoro jest Facebook?
  • Co mam napisać w opisie projektu?
  • Jak nawiązać współpracę z marką XYZ?
  • Co mam zrobić, żeby pokazać moją realizację na portalu XYZ?
  • Ile kosztuje reklama w prasie?
  • Jak mam dodać link w Stories do www?
  • Jak często dodawać posty na Facebooku?

Oh tych pytań było znacznie więcej, ale te pojawiały się najczęściej. Pomyślałam sobie wtedy, że architekci w znacznej przewadze pozyskują nowe kontrakty w drodze rekomendacji, ale przecież nie wszyscy. Niektórzy dopiero zaczynają. Konkurencja w tej branży jest naprawdę ogromna! Jak im pomóc, żeby na starcie zwyczajnie „nie popłynęli”?

Brak wiedzy nie jest niczym złym. Trudno znać się na wszystkim i trzeba mieć tego świadomość. Natomiast jeśli jest możliwość skorzystania z dedykowanych szkoleń i indywidualnych konsultacji to wybierzmy te, które odpowiadają na nasze potrzeby. Tym bardziej jeśli ekspertem jest osoba, która zna branżę wnętrzarską i specyfikę pracy architekta oraz projektanta wnętrz! – Magda Skibka, specjalistka ds. komunikacji marek wnętrzarskich i architektonicznych.

Skorzystaj z dostępnych szkoleń

W rozmowach z architektami jako brak pewnych aktywności komunikacyjnych to właśnie „brak wiedzy” jest częściej wymieniany niż „brak czasu”. Jeśli go nie mają to korzystają z usług agencji PR, ale też nie każdego na to stać. Starają się więc szukać wiedzy na własną rękę. Sama już nie zliczę, ile razy utonęłam w informacjach dotyczących, chociażby nowych algorytmów Facebooka. Co strona to nowy news. Najgorzej. I choć od pierwszej myśli do pierwszego działania minęło trochę czasu dziś śmiało mogę powiedzieć… Architekcie, projektancie mam coś specjalnie dla Ciebie! Może brzmi to, jak reklama Mango Shop, ale obiecuję, że nie masz limitu czasowego na skorzystanie z mojej propozycji. Daj sobie chwilę i zastanów się, czy jesteś gotowa/gotowy i jakie są naprawdę Twoje potrzeby.

Czerpiąc z mojego doświadczenia i wielu, wielu rozmów właśnie z architektami i projektantami zdecydowałam się na zrobienie serii szkoleń (powtarzanych cyklicznie), które pozwolą nabyć podstawowe umiejętności do:

Podczas tych szkoleń nie skupiam się na teorii a praktyce. Dzielę się swoim doświadczeniem, które budowałam przez lata, współpracując również z pracowniami architektonicznymi i projektowymi. Nawet nie wiecie ile razy moje serce pękło na pół, kiedy trafiałam na stronę architekta (zachęcona np. zdjęciami na Instagramie), a tam był WIELKI napis „w budowie”. Ale, ale co w tym złego? Przecież strona może być w budowie. Oczywiście, że może, ale można to zakomunikować odpowiednio. Gorzej jest tylko wtedy kiedy strona jest kompletnie nieresponsywna taki „vintage web”. Oh bolało. Możecie nie zdawać sobie sprawy, jak to wpływa na Wasz wizerunek wielowymiarowo. Nie musicie przecież wszystkiego wiedzieć. Moją rolą jest uświadamianie, o czym musicie pamiętać i o co zadbać.

Moje szkolenia i konsultacje to 100% praktyki!
Moje szkolenia i konsultacje to 100% praktyki!

Spotkajmy się na indywidualnych konsultacjach!

Jeśli cenisz sobie indywidualne podejście i zależy ci na dedykowanych rekomendacjach to spotkajmy się online w ramach konsultacji, które mogą trwać:

Przed spotkaniem otrzymujesz ode mnie brief z kilkoma pytaniami. Na podstawie Twoich odpowiedzi przeprowadzam analizę obszaru, który Cię interesuje oraz przygotowuje swoje rekomendacje. Co ważne — zawsze podchodzę do tego indywidualnie. Nie mam gotowych szablonów, czy prezentacji.

Zastanawiasz się, czy wykupić konsultacje dłuższe, czy krótsze? Jeśli masz tylko 2-3 konkretne pytania to spotkajmy się na godzinę. Opcja trzygodzinnego spotkania jest idealna jeśli mamy przepracować wspólnie większy temat i potrzebujesz w tym mojego wsparcia oraz rekomendacji!

Audyt Twoich kanałów Social Media?

To jest dopiero coś! Prowadzisz swoje kanały społecznościowe — Facebook, Instagram i Pinterest? Zastanawiasz się, czy robisz to dobrze? A może szukasz pomysłów i wytycznych co i jak poprawić? Koniecznie skorzystaj z możliwości indywidualnego:

A czy masz strategię swojej marki oraz działań Social Media?

Wychodzę z założenia, że każda marka powinna mieć spisaną swoją strategię. Przecież chodzi o budowanie swojej komunikacji długofalowo, prawda? Niezależnie, czy mówimy o budowie wizerunku, współpracy z mediami, czy prowadzeniu działań na kanałach społecznościowych. Jeśli więc nie masz jeszcze takiej strategii, ale czujesz, że potrzebujesz KONKRETNYCH wytycznych i UPORZĄDKOWANIA swojej komunikacji to koniecznie spójrz co mogę Ci dokładnie zaproponować:

A jeśli nadal masz pytanie to napisz do nas na adres szkolenia@plndesigngroup.pl!


Przeczytaj również: Jak komunikować o markach wnętrzarskich? I Blog firmowy architekta — dlaczego dzisiaj architekt wnętrz MUSI prowadzić bloga?