Wizerunek firmy i marki osobistej mają podobne fundamenty: autentyczność, wiedza, doświadczenie, know-how w oferowanych usługach czy produktach oraz dobór narzędzi wspierających komunikację. Mimo wszystko firmy nie wykorzystują wizerunku swoich liderów. A warto… W podcaście „Między wnętrzami”, prowadzonym przez Magdalenę Majerowską-Pukacz, nagrałyśmy wspólny odcinek „W jaki sposób zadbać o wizerunek we własnej firmie?”.
Nie ma nic gorszego niż próba kreowania wizerunku. Kiedy mówimy o marce osobistej, to w domyśle już zestawiamy ją z jakąś osobą, bo dziś gro marek osobistych to konkretne nazwiska i postaci. Za firmą stoi logo, zespół ludzi i czasem trudno dotrzeć do „epicentrum”.
To właśnie wizerunek marki jako firmy był tematem mojej rozmowy z Magdą. Poruszyłyśmy jeszcze kilka niezwykle istotnych zagadnień m.in.:
Magda, dziękuję za zaproszenie i możliwość poruszenia drugiego bardzo ważnego dla mnie wątku, czyli samej komunikacji po stronie firm – producentów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to KONIECZNIE posłuchaj tego odcinka!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: PODCAST „Przyjaciółki Projektantki”: 7 grzechów projektanta w social media I LIVE 3.0 #ProjektujęKomunikację: Co nas blokuje? Rozmowa z Kasią Malinowską