Współczesna branża projektowa stawia przed architektami wyzwania, które wymagają nie tylko kreatywności, ale także dogłębnej wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin. Specjalizacja architekta jest odpowiedzią na te potrzeby, umożliwiając profesjonalistom skoncentrowanie się na określonych aspektach architektury i osiągnięcie wyższego poziomu kompetencji w wybranej niszy.
Podczas rozmowy w ramach programu „Spotkanie na śniadanie #5″/ Archidesk, razem z Justyną Siejką, Wojciechem Kolędą oraz Piotrem Grochowskim dyskutowaliśmy na temat specjalizacji w branży projektowej, odpowiedzieliśmy m.in. na pytanie, czy każdy architekt, projektant powinien mieć swoją specjalizację.
Nic na siłę. Specjalizacja tylko wtedy, gdy to czujemy, mamy w tym pewne doświadczenie, know how i możemy się podpisać pod tym, że jestem w tym ekspertem.
Czego dowiesz się, słuchając tej rozmowy?
Specjalizacja w architekturze niesie ze sobą zarówno wyzwania, jak i perspektywy, warto więc znać jej jasne i ciemne strony.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: LIVE „Biznes Architekta”: Publikacja w magazynie wnętrzarskim? Jak to zrobić? I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?