O tym, dlaczego warto założyć konto na LinkedInie, powstało już wiele artykułów. Jednak z naszego…
Analiza konkurencji jest jednym z ważniejszych elementów, które powinny na stałe zagościć w kalendarzu zadań…
Czy zastanawialiście się kiedyś nad różnicami w prowadzeniu komunikacji w branży wnętrzarskiej, a na przykład…
Jeśli oferujesz jakikolwiek produkt czy usługę, masz też grupę docelową. Bo choć byłoby pięknie, założenie,…
Trochę odważnie, przyznasz. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje…
Z czym kojarzy Wam się kryzys? I nie mówię tu o popularnym, polskim przeboju z…
Co jakiś czas dostajemy zapytania z prośbą o ofertę na „wykreowanie wizerunku” – w zasadzie…
Z pewnością nie jedna osoba zastanawiała się już nad tym pytaniem: kto może zyskać miano…
Czy Ty jako Klient agencji zastanawiałeś się kiedyś, ile osób faktycznie dla Ciebie pracuje? Czy…
Siedząc między spotkaniami i powoli popijając herbatę, miałam ostatnio czas pomyśleć nie o klientach, projektach…