Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Blog

Blog

Czy warto monitorować konkurencję?

Analiza konkurencji jest jednym z ważniejszych elementów, które powinny na stałe zagościć w kalendarzu zadań…

21 lipca 2020 Magda Skibka

Jak komunikować o markach wnętrzarskich?

Czy zastanawialiście się kiedyś nad różnicami w prowadzeniu komunikacji w branży wnętrzarskiej, a na przykład…

6 lipca 2020 Magda Skibka

Grupa docelowa: określ, kim są Twoi klienci, żeby więcej zarabiać

Jeśli oferujesz jakikolwiek produkt czy usługę, masz też grupę docelową. Bo choć byłoby pięknie, założenie,…

8 czerwca 2020 Magda Skibka

Czego nie wie architekt?

Trochę odważnie, przyznasz. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje…

18 maja 2020 Magda Skibka
Kryzys-wizerunkowy-PLN-DESIGN-GROUP

Kryzys wizerunkowy marki

Z czym kojarzy Wam się kryzys? I nie mówię tu o popularnym, polskim przeboju z…

20 kwietnia 2020 Magda Skibka
Jak-budować-wizerunek-marki-PLN-DESIGN-GROUP

Jak budować wizerunek marki?

Co jakiś czas dostajemy zapytania z prośbą o ofertę na „wykreowanie wizerunku” – w zasadzie…

13 kwietnia 2020 Magda Skibka

Cechy dobrego PR-owca

Z pewnością nie jedna osoba zastanawiała się już nad tym pytaniem: kto może zyskać miano…

9 lutego 2020 Magda Skibka

Ile osób dla Ciebie pracuje?

Czy Ty jako Klient agencji zastanawiałeś się kiedyś, ile osób faktycznie dla Ciebie pracuje? Czy…

2 stycznia 2020 Magda Skibka

Wyspecjalizowana firma profesjonalistów: czy jesteśmy agencją butikową?

Siedząc między spotkaniami i powoli popijając herbatę, miałam ostatnio czas pomyśleć nie o klientach, projektach…

1 sierpnia 2019 Magda Skibka

5 kluczowych zasad współpracy z dziennikarzami

„Czy dotarł do Pani mój mail?”, „Kiedy mogę spodziewać się publikacji?”. To chyba dwa najgorsze…

19 marca 2019 Magda Skibka
1 2 3