Temat współpracy na linii „producent – architekt” jest w ostatnim roku mocno na topie, wszyscy chcą to robić, tylko często nie wiedzą jak. Z tym jest jak „z pierwszym wrażeniem”, lepiej być dobrze przygotowanym niż na wstępie się spalić. Wiemy jak to zrobić dobrze, a nawet BARDZO DOBRZE. Skąd? Bo całkiem niedawno odebraliśmy wyróżnienie za projekt B2B realizowany we współpracy z naszym Klientem – AQForm. Jest coś jeszcze, a nawet więcej – efekty, które z każdym rokiem, miesiącę są coraz lepsze!
Zacznijmy od końca. Był konkurs, zgłosiliśmy swój projekt i mamy to. Wyróżnienie w konkursie PR WINGS gdzie napłynęło kilkadziesiąt zgłoszeń, w konkursie, który dedykowany jest branży PR i w konkursie, w którym swoje zgłoszenia wysłały największe, polskie agencje PR operując przy tym milionowymi budżetami. Wśród nich my. Mieliśmy przyjemność porozmawiać z jedną z członkiń jury, która świetnie pamiętała nasze zgłoszenie i bardzo mocno trzymała za nas kciuki. Dopytywała o specyfikę branży wnętrzarskiej, o relacje a przede wszystkim, czy nasz projekt będzie kontynuowany. Myślę, że nasz Klient – AQForm nie będzie miał do nas o to pretensji, jeśli zdradzimy również tu, że TAK. Do momentu aż ta formuła się nie wyczerpie.
Za projekt, który prowadzimy od 2019 roku. Powstał on we współpracy z marką AQForm i jest dedykowany architektom oraz projektantom wnętrz. Na cały ten pomysł składa się naprawdę wiele aktywności, ale żeby je realizować najpierw musieliśmy zbudować dobry fundament i to się udało. Duża w tym zasługa naszego Klienta. Mamy ogromne szczęście, że pracujemy z firmą, a właściwie z osobami, które są niezwykle otwarte, chętnie rozmawiają i wymieniają się z nami swoimi myślami, a przede wszystkim nam ufają. Partnerstwo i relacje. To te dwa słowa, które najlepiej to określają. Dzięki temu powstał projekt, który jest już realizowany kilka lat i będzie kontynuowany.
BIG IDEA – trwałe relacje z architektami i projektantami wnętrz
Główne przekazy:
Mierzalne cele:
Efekty:
„AQForm for Architects” od początku miał potencjał jako projekt rozwojowy, z każdym rokiem efekty są coraz lepsze i widoczniejsze – ilość publikacji, komunikacja na social media, czy wydania specjalne.
Dziś udało się doprowadzić do regularności komunikacji materiałów związanych z architektami – stałe cykle na social media, stała ilość materiałów wysyłanych do mediów.
Nie możemy Wam zdradzić wszystkich szczegółów, ale kilka protipów podrzucimy poniżej.
Masz więcej pytań? Napisz do nas wiadomość na adres biuro@plndesigngroup.pl!
Zobacz również: Konkurs dla architektów. Czy warto je organizować? Czy warto brać w nich udział? I Współpraca z architektem