Założę się, że na pewno słyszałaś o podcaście „Spokojnie o wnętrzach” prowadzonym przez Rafała Hampela z Internity Home! A czy wiesz, że ja również byłam gościnią Rafała? W 41 odcinku pod tytułem „Jak budować markę osobistą Architekta (i nie tylko)?” mówiłam o tym, jak Ty możesz i powinnaś budować świadomie swój biznes i w czym marka osobista może Ci pomóc!
Co to jest marka osobista?
To jest to, jak widzą nas inni. To stworzony, wykreowany przez daną osobę wizerunek, przez którego pryzmat postrzegają ją kontrahenci, oraz Klienci, a także media. To zespół cech, na które składa się nasze doświadczenie, pasja, wartości, zainteresowania, wiedza. Składowych marki osobistej jest naprawdę wiele. Lubię mówić, że Marka osobista to nasz wizerunek w oczach innych, na który składają się: kompetencje, reputacja i rozpoznawalność.
To właśnie „marka osobista” byłam tematem mojej rozmowy z Rafałem Hampel. Poruszyliśmy jeszcze kilka niezwykle istotnych zagadnień m.in.:
Rafał bardzo serdecznie dziękuję za Twoje zaproszenie do podcastu! To była dla mnie prawdziwa przyjemność!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to KONIECZNIE posłuchaj tego odcinka!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: 15 lat minęło. Jak jeden dzień I Co pomyślą inni?