Publikacje w mediach. Jak z nimi jest naprawdę? Czy warto się o nie starać? Jakie to przynosi korzyści? Czy za nie się płaci? A może to Wam powinni za nie zapłacić? Co nam realnie może dać specjalizacja w kontekście budowy marki osobistej? Przez te ponad dwie godziny poruszyłam w rozmowie z Dagmarą Drozd-Piwnicką/ Biznes Architekta naprawdę sporo zagadnień.
Czy warto „walczyć” o publikację w mediach?
Zacznijmy od tego, że nie nazwałabym tego „walką”, a raczej staraniem się o to, żeby moją realizację zobaczyło więcej osób — w domyśle potencjalnych Klientów. Miejmy przy tym jednak świadomość, że pojawienie się w gazecie np. wnętrzarskiej nie oznacza, że na drugi dzień telefon nie przestaje dzwonić, bo wszyscy widzieli realizacje i chcą pracować z nami. Tylko z nami. W całej mojej działalności zawodowej takich przypadków kilka było, ale naprawdę kilka. Znacznie lepsze efekty daje nam regularność, czyli dbanie o to, żeby w tych mediach pojawić się przynajmniej 1-2 razy na kwartał. Wtedy zwiększamy swoją widoczność oraz wiarygodność.
To właśnie „marka osobista” i „relacje z mediami” były głównymi wątkami mojej rozmowy z Dagmarą Drozd-Piwnicką. Czego więcej się z niej dowiecie?
Dagmara! Bardzo dziękuję za Twoje zaproszenie do tej rozmowy, poruszyłyśmy naprawdę wiele ważnych wątków!
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: 15 lat minęło. Jak jeden dzień I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?