Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Podcast Budowa Marki Osobistej Architekta Magda Skibka Biznes Architekta (2)

LIVE „Biznes Architekta”: Publikacja w magazynie wnętrzarskim? Jak to zrobić?

Publikacje w mediach. Jak z nimi jest naprawdę? Czy warto się o nie starać? Jakie to przynosi korzyści? Czy za nie się płaci? A może to Wam powinni za nie zapłacić? Co nam realnie może dać specjalizacja w kontekście budowy marki osobistej? Przez te ponad dwie godziny poruszyłam w rozmowie z Dagmarą Drozd-Piwnicką/ Biznes Architekta naprawdę sporo zagadnień.

Czy warto „walczyć” o publikację w mediach?

Zacznijmy od tego, że nie nazwałabym tego „walką”, a raczej staraniem się o to, żeby moją realizację zobaczyło więcej osób — w domyśle potencjalnych Klientów. Miejmy przy tym jednak świadomość, że pojawienie się w gazecie np. wnętrzarskiej nie oznacza, że na drugi dzień telefon nie przestaje dzwonić, bo wszyscy widzieli realizacje i chcą pracować z nami. Tylko z nami. W całej mojej działalności zawodowej takich przypadków kilka było, ale naprawdę kilka. Znacznie lepsze efekty daje nam regularność, czyli dbanie o to, żeby w tych mediach pojawić się przynajmniej 1-2 razy na kwartał. Wtedy zwiększamy swoją widoczność oraz wiarygodność.

To właśnie „marka osobista” i „relacje z mediami” były głównymi wątkami mojej rozmowy z Dagmarą Drozd-Piwnicką. Czego więcej się z niej dowiecie?

  • Jak zbudować markę osobistą?
  • Jak wygląda sytuacja firm wnętrzarskich pod względem tego, jak publicznie się prezentują?
  • Jak współpracować z mediami?
  • Jaka jest różnica pomiędzy PRem a Marketingiem?
  • Czy współpraca z agencją PR się opłaca?
  • Jak plasuje się branża projektowa i to, co można w niej zdziałać na tle innych branż?

Dagmara! Bardzo dziękuję za Twoje zaproszenie do tej rozmowy, poruszyłyśmy naprawdę wiele ważnych wątków!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!


Magda Skibka PLN design group agencja PR architekci marki wnetrzarskie 3

Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.


Zobacz również: 15 lat minęło. Jak jeden dzień I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?