Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
szkolenia konsultacje branza wnetrzarska architekci strategai marki magda skibka wspolpraca z architektami 1

Strategia współpracy z architektami

Strategia współpracy z architektami to zbiór wytycznych poprzedzonych analizą Twojej firmy, jej działań, ale także całej branży w kontekście współpracy z architektami. Strategia zawiera elementy pozwalające na kontynuację lub rozpoczęcie działań. Najważniejsze strategia zawiera bardzo konkretny plan działania Twojej firmy w kontekście współpracy z architektami i projektantami wnętrz. Ten strategiczny dokument zostanie opracowany dla Twojej marki przez Magdę Skibka i architektkę Hannę Pietras

Jesteśmy jedynym takim duetem na rynku, gdzie Magda odpowiada za część wizerunkową i strategiczną a Hania za część stricte operacyjną w obszarze współpracy z architektami. Razem opracowałyśmy pakiet usług w tym strategię oraz szkolenie, które REALNIE odpowiadają na potrzeby producentów, ale też pokazują, jak wygląda praca architekta. Trudno inaczej zbudować relacje, kiedy nie wiemy, jaka jest specyfika pracy naszej grupy docelowej, prawda?

Dla kogo?

  • Dla firm, którym zależy na uporządkowaniu swoich działań skierowanych do architektów i projektantów wnętrz.
  • Dla firm, które chcą rozpocząć współpracę z architektami, ale nie wiedzą, od czego zacząć.

Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli…

  • Nie masz doświadczenia we współpracy z architektami.
  • Współpracujesz z architektami, ale ta współpraca nie przynosi Ci spodziewanych efektów.
  • Potrzebujecie zacząć działania jak najszybciej.
  • Wiesz, że pewne działania warto oddać w ręce ekspertów.
  • Potrzebujesz dokumentu, który wyznaczy drogę dla Ciebie i Twojego zespołu.

Po co Ci strategia?

  • To drogowskaz dla Ciebie i Twojej firmy. Strategia to wytyczne, które ukierunkują Cię na osiągnięcie celu.
  • Każda firma musi znać swoją tożsamość, wiedzieć jaki wizerunek chce zbudować w oczach architektów i projektantów wnętrz. Rozpoznanie grupy docelowej jest kluczowe!

Co znajdziesz w przygotowanym dla Ciebie dokumencie? Przykładowa zawartość:

  • Analiza SWOT marki i jej otoczenia.
  • Analiza Twoich dotychczasowych działań skierowanych do architektów.
  • Analiza grupy docelowej — architektów, z jakimi Twoja marka powinna współpracować.
  • Określenie celów wraz z możliwością ich zmierzenia.
  • Opracowanie BIG IDEA marki.
  • Co robić, a czego unikać w kontakcie z architektami.
  • Wskazówki dotyczące kontaktu – online/ na żywo/ telefonicznego.
  • Proponowane narzędzia dedykowane architektom.
  • Rekomendacje dotyczące m.in. udziału w wydarzeniach, festiwalach.
  • Wstępny harmonogram rekomendowanych działań.

Strategia, czyli co właściwie dostaniesz?

Dokument pdf liczący kilkadziesiąt stron z indywidualnie przygotowanym planem komunikacji i wizerunku Twojej marki! Oczywiście podczas spotkania online omówimy strona po stronie!

Jeśli chcesz upewnić się, że „Strategia współpracy z architektami” jest dla Ciebie – zapraszam na wcześniejszą rozmowę, która potrwa około 30 minut. Poznajmy się!

 

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Do firm, które wiedzą jak ważny jest kontakt z architektami i jakie efekty taka współpraca może im przynieść.

Plan

Magda Skibka Hanna Pietras Konsultacje Marki wnetrzarskie PLN Design Group

MAGDA SKIBKA & HANNA PIETRAS

  • Jesteśmy jedynym taki duetem na rynku, który łączy doświadczenie strategiczne – wizerunkowe (Magda Skibka) z doświadczeniem ze współpracy z producentami (Hanna Pietras).
  • Magda zrealizowała kilkadziesiąt projektów B2B dla Klientów agencji. Wiele z nich kontynuowanych jest do dziś, a jeden uzyskał wyróżnienie w konkursie PR WINGS "AQForm for Architects".
  • Magda jest po stronie producenta, a Hanna po stronie architektów – najlepiej wiedzą, jakie są wady i zalety współpracy B2B. Co robić, a czego unikać.
  • Hanna ma najlepsze rozpoznanie w branży, jak pracują inni producenci. Jako architektka z wieloletnim doświadczeniem wie, czego potrzebuje w swojej pracy, a co jej przeszkadza.
  • Każde szkolenie, konsultacje, czy audyt opieramy o brief wysłany do Klienta – na jego podstawie tworzymy ramy naszego spotkania. Nie mamy jednego szablonu prezentacji dla wszystkich firm.

Koszt szkolenia


9 000,00 PLN + VAT

  • header icon 1
    W ciągu miesiąca opracujemy dla Ciebie dedykowaną strategię marki
  • header icon 2
    Strategię przygotuje duet Magda Skibka & Hanna Pietras

Wystawiamy Faktury VAT

Warunkiem realizacji usługi jest opłacenie FV oraz odesłanie wypełnionego briefu na maksymalnie 30 dni roboczych przed spotkaniem online.

Realizacja

Indywidualnie
ustalany termin
  • training day 1 W siedzibie Klienta
Opinie

Co mówią o szkoleniu?

Z całą odpowiedzialnością rekomenduję współpracę w zakresie opracowania strategii współpracy z architektami. Dokument to szerokie spojrzenie na branże. Rekomendacje są realne do zrealizowania. Jak się okazało — o wielu kwestiach nie mieliśmy pojęcia. Podczas naszego spotkania zespół handlowców dopiero zaczął otwarcie o tym mówić. To było dla nas bardzo ważne spotkanie, które pozwoliło nam zrobić duży krok do przodu.
Dominika Orszak

Kontakt

Chcesz zarezerwowac termin spotkania? A może masz dodatkowe pytania?

Napisz do mnie na adres

szkolenia@plndesigngroup.pl

Magda Skibka | tel. 515 260 529