Ostatni LIVE na Instagramie, podczas którego rozmawiałam z Martą Behling, to była prawdziwa lekcja fotografii wnętrz – ale też budowania wizerunku i współpracy z fotografem, którego praca często nie jest doceniania na rynku.
Fotografia wnętrz to jeden z najważniejszych elementów w budowaniu wizerunku i promowaniu prac architektonicznych. Dzięki profesjonalnym zdjęciom architekt ma szansę pokazać swoją wizję, jakość wykonania i unikatowe detale projektów. Fotografie często decydują o pierwszym wrażeniu potencjalnych klientów – są nie tylko dokumentacją projektu, ale przede wszystkim jego artystycznym i promocyjnym wydźwiękiem. Dlatego współpraca z doświadczonym fotografem, takim jak Marta Behling, to inwestycja, która przekłada się na skuteczniejsze dotarcie do odbiorców i umocnienie marki architekta na rynku.
Marta Behling – fotografka wnętrz i stylistka, od ponad dekady prowadzi swoje studio Pion Poziom a jej zdjęcia wylądowały w najbardziej rozpoznawalnych magazynach wnętrzarskich, m.in. w Elle Decoration, Czas na wnętrze i Cztery Kąty.
Wiele wątków, ale to była naprawdę wartościowa rozmowa, pełna wielu przesłań, które jestem przekonana, że będą dla Was wartościowe!
Architekcie, jeśli naprawdę chcesz stylizować swoja sesje proszę pamiętaj ze tych rzeczy musi być dużo. Nie wystarczy jedna poduszka, kupiona w Zarze, która będziesz przekładał z kanapy na lóżko.
Ta rozmowa skłoniła mnie do refleksji nad tym, jak często zapominamy o tym, co naprawdę wpływa na sukces naszej pracy – nie tylko umiejętności, ale też wzajemne zrozumienie i przygotowanie. Marta z pasją opowiadała o tym, że w jej pracy nie chodzi tylko o uchwycenie pięknego kadru, ale o oddanie charakteru wnętrza, a także współpracę, dzięki której architekt i fotograf mogą stworzyć coś naprawdę wyjątkowego.
Jeśli nie mieliście okazji być na live, zachęcam do obejrzenia zapisu na Instagramie. Marta podzieliła się nie tylko tajnikami swojego warsztatu, ale także inspirującymi wskazówkami, które mogą być cenną lekcją dla każdego, kto chce współpracować z fotografem.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to KONIECZNIE posłuchaj naszej rozmowy!
Magda Skibka – specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: LIVE 3.0 #ProjektujęKomunikację: Co nas blokuje? Rozmowa z Kasią Malinowską I PODCAST „Spokojnie o wnętrzach”: Jak zbudować swoją markę osobistą?