Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Współpraca z mediami – szkolenie dla architektów

Współpraca z mediami to jedna z istotniejszych kwestii związanych z wizerunkiem architekta obok projektowania. To właśnie media najczęściej kreują potrzebę. Dobrze jest zadbać o to, żeby nasz najnowszy projekt pokazać w jakiś magazynie, lub na portalu internetowym. Co więcej, Klient kupuje obrazem i również szuka inspiracji – w internecie, oraz w prasie. Jak więc zrobić, żeby nasz projekt zaprezentować na ulubionym portalu lub poczytnym magazynie? Podczas naszego szkolenia podzielimy się z Tobą tylko naszym doświadczeniem, przekażemy kilka praktycznych wskazówek a przede wszystkim nauczymy, cię jak robić to dobrze!

Jeśli zadajesz sobie te pytania:

  • Co muszę zrobić, żeby moją realizację pokazać na portalu x?
  • Czy ja też kiedyś mogłabym udzielić komentarza eksperta w magazynie x?
  • Jak przygotować opis realizacji?
  • Jak znaleźć kontakt do właściwego dziennikarza?
  • Czy ktoś mi sprawdzi błędy w tekście?
  • Ile kosztuje publikacja w magazynie?
  • Czy będę miała kiedyś swoją okładkę?

To najczęściej pojawiające się pytania, z jakimi spotykamy się pracując z pracowniami architektonicznymi. Odpowiedź jest bardzo prosta ZACZNIJ WSPÓŁPRACOWAĆ Z MEDIAMI.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie się ze specyfiką współpracy z mediami, zarówno prasowymi, jak i internetowymi. Chcemy, żebyś po spotkaniu z nami potrafił/potrafiła sama opracować harmonogram treści, stworzyć opis realizacji, przygotować paczkę dla mediów, wiedzieć jak odpowiadać na zapytania, publikować swoje materiały oraz monitorować efekty!

Wartość dodana: pochylenie się nad wybranym case study z działalności firmy oraz indywidualne podejście do osoby szkolonej i firmy, którą reprezentuje.

Dlaczego warto wykupić u nas szkolenie „Współpraca z mediami”?

  • Osoba, która prowadzi szkolenie posiada 13-letnie doświadczenie we współpracy z mediami, a od 8 lat głównie specjalizuje się w relacjach z mediami wnętrzarskimi, architektonicznymi, budowlanymi, lifestylowymi i biznesowymi.
  • Nasza praca opiera się na ścisłej współpracy z mediami, wieloletnie kontakty zaowocowały setkami publikacji w prasie i internecie przez ostatnie 5 lat m.in. w Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Forbes, Twój Styl, WhiteMad, PropertyDesign, Design Alive oraz Label Magazine.
  • Na naszym szkoleniu podzielimy się NASZYM doświadczeniem, podpowiemy NASZE sprawdzone sposoby.
  • Znajomość specyfiki branży architektonicznej pozwala nam dobrze zrozumieć Twoje potrzeby.
  • W trakcie szkolenia odpowiemy na każde Twoje pytanie i doradzimy w konkretnej sprawie!

Moduł I Wprowadzenie do PR

1. Wszystko co robisz i mówisz to Public Relations

Moduł II – Skrócona strategia komunikacji z mediami

1. Wizerunek pracowni
2. Cele wizerunkowe
3. Grupa docelowa

Moduł III Media relations

1. Harmonogram treści
2. Jak przygotować materiał prasowy
3. Czy zdjęcia są ważne?
4. Gdzie szukać tematów do materiałów prasowych i jak zrobić z tego coś wow?
5. Jak budować bazę mediów
6. Zasady współpracy z dziennikarzami oraz główne grzechy kontaktów z dziennikarzami Co robić, kiedy dziennikarz kontaktuje się z nami
7. Utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami
8. Biuro prasowe online
9. Monitorowanie efektów

Moduł IV – Sesja Q&A

Nasz ekspert – Magda Skibka

Magda Skibka to PRowiec z 13-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w relacjach z mediami i budowaniu marki własnej. Prowadziła szereg szkoleń dla architektów i projektantów wnętrz. Wielokrotnie była zapraszana jako prelegent i panelista na takie wydarzenia jak archiDay, arena Design, Warsaw Home czy INTERIOR BUSINESS SUMMIT | Marketing. Trends. Stories. Łączy swoje doświadczenie zawodowe z tym, co interesuje ją po godzinach. W pracy odpowiada za wizerunek największych marek – AQForm, Luxrad, Agnella, czy Abet Laminati.  Współpracuje również z najlepszym polskim architektem – Marcinem Tomaszewskim, dzięki czemu publikacje z jego najnowszymi projektami można było nieraz zobaczyć na onet.pl, wp.pl, w Elle czy w Pulsie Biznesu oraz w mediach zagranicznych. Od lat jej pasją są wnętrza, stąd pomysł na portal PLNDesign.pl.

Szkolenie-dla-architektow-wspolpraca-z-mediami-PLN-DESIGN-GROUP-MAGDA-SKIBKA

Forma: online

Materiały: prezentacja szkoleniowa oraz one pagery

Czas trwania: 4 godziny

Koszt: 599,00 PLN netto

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

Chcesz znać datę najbliższego szkolenia? Napisz na szkolenia@plndesigngroup.pl

A może szukasz innego szkolenia? Naucz się jak prowadzić skuteczne działania w social media oraz jak budować markę osobistą