Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
MARKA OSOBISTA PLN DESIGN GROUP 2

Budowanie marki własnej – szkolenie dla architektów

Jesteś architektem lub projektantem i właśnie ruszasz ze swoją pracownią. Jest zapał, jest wiedza jak projektować, ale nie wiesz o co trzeba zadbać w pierwszej kolejności. Co jest TWOIM MUST HAVE, żeby zauważyli cię Klienci, media… Może być też tak, że po kilku latach prowadzenia pracowni stwierdzasz z rozgoryczeniem, że coś jest nie tak. Pracujesz na innych budżetach niż byś oczekiwał/oczekiwała. Rzadko pojawiają się Klienci, jeśli już to z rekomendacji. A może postanawiasz zawęzić swój obszar do specjalizacji – wnętrza tylko w stylu vintage albo tylko projekty domów? I wtedy pojawia się lista pytań:

  • W jakim właściwie miejscu jestem i czego oczekuje?
  • Od czego zacząć? Czy warto mieć stronę www skoro mam social media?
  • Jak powinna wyglądać moja oferta dla Klienta?
  • Jak zaprezentować siebie i swoje usługi, aby trafiły do Klienta z konkretnym budżetem?
  • Czemu X udało się nawiązać tę współpracę z marką Y a mi nie?

Czego można dowiedzieć się z naszego szkolenia „Budowanie marki osobistej” skierowanego do architektów?

  • Czym jest marka własna.
  • Jakie są korzyści ze zbudowania własnej persony.
  • Jakich narzędzi potrzebujemy do zbudowania marki własnej.
  • Co możemy robić dodatkowe wokół własnej persony.

Wartość dodana: pochylenie się nad wybranym case study z działalności firmy oraz indywidualne podejście do osoby szkolonej i firmy, którą reprezentuje.

Dlaczego warto wykupić szkolenie „Budowanie marki osobistej” skierowanego do architektów właśnie u nas?

Moduł I – Czym jest marka własna / marka osobista?

1. Marka własna a wizerunek.
2. Kim jesteś, czyli diagnoza marki osobistej.
3. Trzy zasady personal brandingu: autentyczność, wiedza, aktywność.

Moduł II – Strategia marki osobistej

1. Jaki jest Twój cel?
2. Kto jest Twoim Klientem?
3. O czym musisz pamiętać?
a. Czy warto mieć stronę www?
b. Potrzebne są Twoje zdjęcia.
c. Nie zapomnij przy tym o zdjęciach Twoich realizacji!
d. Dziel się swoją wiedzą.
e. Prowadź swoje kanały social media.
f. Współpracuj z mediami.
g. Współpracuj z innymi markami.

Moduł III – Budowa marki osobistej – narzędzia

1. Monitoruj swoje działania.
2. Monitoruj co piszą o Tobie inni.
3. Zarządzaj treściami, jakie tworzysz i mierz ich efektywność.
4. Zadbaj o spójność swoich grafik.

Moduł IV – Sesja Q&A

Nasz ekspert – Magda Skibka

Magda Skibka to PRowiec z 13-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w relacjach z mediami i budowaniu marki własnej. Prowadziła szereg szkoleń dla architektów i projektantów wnętrz. Wielokrotnie była zapraszana jako prelegent i panelista na takie wydarzenia jak archiDay, arena Design, Warsaw Home czy INTERIOR BUSINESS SUMMIT | Marketing. Trends. Stories. Łączy swoje doświadczenie zawodowe z tym, co interesuje ją po godzinach. W pracy odpowiada za wizerunek największych marek – AQForm, Luxrad, Agnella, czy Abet Laminati.  Współpracuje również z najlepszym polskim architektem – Marcinem Tomaszewskim, dzięki czemu publikacje z jego najnowszymi projektami można było nieraz zobaczyć na onet.pl, wp.pl, w Elle czy w Pulsie Biznesu oraz w mediach zagranicznych. Od lat jej pasją są wnętrza, stąd pomysł na portal PLNDesign.pl.

Szkolenie-dla-architektow-wspolpraca-z-mediami-PLN-DESIGN-GROUP-MAGDA-SKIBKA

Forma: online

Materiały: prezentacja szkoleniowa oraz one pagery

Czas trwania: 4 godziny

Koszt: 599,00 PLN netto

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

Chcesz znać datę najbliższego szkolenia? Napisz na szkolenia@plndesigngroup.pl

A może szukasz innego szkolenia? Naucz się jak współpracować z mediami oraz jak prowadzić komunikację w social media.