- Public relations
- 17 listopada 2020
- udx
Public relations w firmach wnętrzarskich
Zajmujemy się public relations w firmach wnętrzarskich. Korzystając z naszych usług, wybierzesz najlepszą komunikację produktową i biznesową, zbudujesz relacje z otoczeniem. Tworzymy i prowadzimy skuteczne kampanie informacyjne. Kreujemy wizerunek naszych partnerów zarówno w środowisku branżowym, jak i wśród klientów. Wdrażamy działania PR, które najlepiej sprawdzają się w firmach wnętrzarskich. To wymagająca branża, a naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty daje długofalowa współpraca z mediami i wcielenie strategii, integrującej różne narzędzia. Przyda się więc specjalistyczna wiedza, która pomoże je wdrożyć w odpowiednim zakresie.
W ramach oferty usług PR dla branży wnętrz realizujemy działania w kilku istotnych obszarach:
Strategia komunikacji – określenie grupy docelowej, wybór celów strategicznych i wizerunkowych, przygotowanie planu działań wraz z harmonogramem i budżetem.
Komunikacja kryzysowa – przygotowanie strategii komunikacji kryzysowej oraz jej wdrożenie na każdym etapie kryzysu, jaki tyczy się firmy.
Pozycjonowanie ekspertów – jest to osobny obszar działań w ramach media relations. Polega na budowaniu zaufania do firmy oraz jej wiarygodności poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku eksperta marki/ambasadora w mediach za pomocą wywiadów, wypowiedzi, komentarzy.
Media relations/relacje z mediami – naszym zadaniem jest zadbanie o dobre relacje firmy z dziennikarzami. Nasz zakres obowiązków w tym zakresie to:
- opracowanie harmonogramu informacji prasowych;
- przygotowanie dedykowanej listy prasowej oraz stała jej aktualizacja;
- dystrybucja materiałów prasowych do mediów;
- follow-up, czyli zweryfikowanie zainteresowania mediów tematem; na dwa dni po wysyłce rozpoczynamy follow-up po mediach z pełną weryfikacją informacji czy jest szansa na publikację materiału, lub czy dziennikarze potrzebują jakichś unikatowych treści;
- bardzo często podczas follow-upu otrzymujemy informację o planach redakcyjnych na następny miesiąc (potrzeba komentarza/wypowiedzi/przesłanie zdjęć);
- aranżowanie wywiadów;
- przygotowanie treści wypowiedzi, komentarzy;
- odpowiadanie na bieżące potrzeby ze strony mediów;
- monitoring i analiza mediów – korzystamy z profesjonalnych narzędzi do monitorowania mediów, dzięki temu wiemy, co i kto pisze o nas w prasie oraz na portalach internetowych.
Dzięki działaniom public relations w firmach wnętrzarskich budujemy coraz lepszą pozycję marki i jej rozpoznawalność. Przekonaj się, że Twoja firma może być lepiej postrzegana przez odbiorców, klientów i konkurencję.
Czy warto inwestować w PR w branży budowlano-wnętrzarskiej?
Wdrożenie działań PR w branży budowlano-wnętrzarskiej jest pewnego rodzaju inwestycją. Może być kosztowne, ale zwrotem z tej inwestycji są korzyści dla Twojej firmy. PR to wielopoziomowe działania na dużą skalę, zmierzające do pokazania marki szerszemu gronu odbiorców i jej zaistnienia w mediach branżowych. Dobrze poprowadzone działania PR mogą wpłynąć na popularność marki i zdobycie zaufania klientów, a w skrajnych przypadkach to nawet być albo nie być dla biznesu.
PR prowadzi do stworzenia wartościowej komunikacji pomiędzy firmą a jej klientami. Ujednolicona komunikacja zapadająca w pamięć konsumentów to najlepszy sposób, by dać się poznać i zaprezentować największe atuty firmy. Z nami zaprojektujesz profesjonalną komunikację, dostosowaną do odbiorców Twoich produktów lub usług. Wykorzystasz siłę działań PR, zbudujesz spójny wizerunek Twojej marki wśród klientów, pracowników, inwestorów, mediów i całej Twojej społeczności.
Działania PR dobrze wpływają na budowanie zaufania wobec firmy. Aby przebić się przez silną konkurencję w branży wnętrz i osiągnąć sukces, warto skorzystać z pomocy specjalistów doświadczonych w PR branży budowlano-wnętrzarskiej, bo tylko takie doświadczenie gwarantuje znajomość wszystkich niuansów, które można wykorzystać w budowaniu relacji firmy z otoczeniem. Znajdź najlepsze rozwiązania dla swoich pracowników oraz firmy i zobacz, jak powstaje mocne zaufanie dla marki.