Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Public relations

Oferujemy szerokie spektrum usług z zakresu komunikacji, zarówno produktowej, jak i biznesowej oraz budowania relacji z otoczeniem. Tworzymy i prowadzimy skuteczne kampanie informacyjne. Kreujemy wizerunek naszych partnerów zarówno w środowisku branżowym, jak i wśród klientów. Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty daje długofalowa współpraca z mediami i wdrożenie strategii, która integruje różne narzędzia.

W ramach oferty usług PR realizujemy działania w następujących obszarach:

Strategia komunikacji – określenie grupy docelowej, wybór celów strategicznych i wizerunkowych, przygotowanie planu działań wraz z harmonogramem i budżetem.

Komunikacja kryzysowa – przygotowanie strategii komunikacji kryzysowej oraz jej wdrożenie na każdym etapie kryzysu, jaki tyczy się firmy.

Pozycjonowanie ekspertów – jest to osobny obszar działań w ramach media relations. Polega on na budowaniu zaufania do firmy oraz jej wiarygodności poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku eksperta marki/ ambasadora w mediach za pomocą wywiadów, wypowiedzi, komentarzy.

Media relations/ relacje z mediami – naszym zadaniem jest zadbanie o dobre relacje firmy z dziennikarzami. Nasz zakres obowiązków:

  • Opracowanie harmonogramu informacji prasowych.
  • Przygotowanie dedykowanej listy prasowej oraz stała jej aktualizacja.
  • Dystrybucja materiałów prasowych do mediów.
  • Follow up, czyli zweryfikowanie zainteresowania mediów tematem.
  • Na dwa dni po wysyłce rozpoczynamy follow up po mediach z pełną weryfikacją informacji, czy jest szansa na publikację materiału lub, czy dziennikarze potrzebują jakiś unikatowych treści.
  • Bardzo często podczas follow upu otrzymujemy informację o planach redakcyjnych na następny miesiąc (potrzeba komentarza/wypowiedzi/przesłanie zdjęć).
  • Aranżowanie wywiadów.
  • Przygotowanie treści wypowiedzi, komentarzy.
  • Odpowiadanie na bieżące potrzeby ze strony mediów

Monitoring i analiza mediów – korzystamy z profesjonalnych narzędzi do monitorowania mediów, dzięki temu wiemy co i kto pisze o nas w prasie oraz na portalach internetowych.