- Komunikacja marek premium
- 17 listopada 2020
- Magda Skibka
Komunikacja marek premium
Komunikacja marek premium powinna być odpowiednio zaprojektowana: dopracowana, dostosowana do grupy docelowej, spójna i nakierowana na budowanie relacji z otoczeniem. Jest to niezwykle ważnym aspektem działalności w branży wnętrzarskiej. Z nami dowiesz się, jak prowadzić tę komunikację. Z powodzeniem realizowaliśmy działania komunikacyjne dla marek design premium jak: Inter Door, REFORM Architekt, ernestrust, MOOVIN INTERIORS czy tre product. O niektórych z nich więcej przeczytasz w przykładach case study naszych projektów. Komunikując o marce, zwłaszcza premium wielokrotnie wykorzystywaliśmy różne formy przekazu, dostosowując je do konkretnej sytuacji.
Dla właściwego informowania o produktach i usługach z półki premium przygotowaliśmy specjalne narzędzia. Oferujemy przede wszystkim usługi z zakresu komunikacji, zarówno produktowej, jak i biznesowej oraz budowania relacji z otoczeniem. Są to w szczególności:
- przygotowanie strategii komunikacji public relations i marketingowej,
- budowanie wizerunku marki,
- pozycjonowanie ekspertów,
- media relations, w tym media plan,
- współpraca B2B (architekci, projektanci),
- strona internetowa,
- event managment,
- influencer marketing,
- materiały zdjęciowe,
- projekty graficzne,
- consulting.
Dla sprawnej współpracy i uzyskania oczekiwanych efektów nasza praca ma charakter kompleksowy. Realizując zadania komunikacyjne marek premium, stawiamy na doradztwo strategiczne i pozycjonowanie. Korzystamy ze sprawdzonych metod i narzędzi, budując spójny wizerunek marki w oczach Twoich klientów.
Komunikacja marek premium z branży wnętrzarskiej
Komunikacja marek premium z branży wnętrzarskiej musi funkcjonować bez zarzutu. Produkty czy usługi tego rodzaju wymagają prowadzenia odpowiednich działań marketingowych z uwzględnieniem specyfiki branży wnętrzarskiej. Można to zrobić w bardzo różny sposób, najważniejsze, aby te działania komunikacyjne odpowiednio dobrać do konkretnej sytuacji, a całość procesu wcześniej zaprojektować. Dbamy o to, tym bardziej że komunikacja marki wnętrzarskiej powinna nadążać za szybko zmieniającymi się trendami, aby rozbudzać zainteresowanie konsumentów. W przypadku produktów premium bardzo istotne jest odpowiednie ich zaprezentowanie oraz opowiedzenie o nich we właściwy sposób.
Konkurencja w branży wnętrzarskiej jest duża, nie musisz jednak radzić sobie z nią samodzielnie. Wdrażając zaproponowane przez nas narzędzia, zyskasz pewność, że zmierzasz w dobrym kierunku. Doskonale znamy się na komunikacji marek wnętrzarskich, zachęcamy do skorzystania z naszego doradztwa strategicznego w tym zakresie. Możemy również w ramach marki zaprojektować komunikację, która pozwoli na wypromowanie kolekcji mebli, oświetlenia czy dodatków o charakterze premium i skierowanych do nowej grupy docelowej, ale z zachowaniem spójnego wizerunku firmy. Dzięki ich wprowadzeniu możesz zwiększyć rozpoznawalność marki.
Każdą pracę z marką premium zaczynamy od dogłębnego poznania i przeanalizowania sytuacji oraz oferowanych produktów. Wiemy, jakie narzędzia PR i marketingowe sprawdzą się w danym przypadku, dobierzemy je specjalnie dla Ciebie i wdrożymy w życie. Stworzymy wspólnie unikalną komunikację marki wnętrzarskiej, wyróżniającą produkty premium na tle konkurencji. Komunikację, która zbuduje jednocześnie świadomość odbiorców.