Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Szkolenia, doradztwo
i strategie

dla marek wnętrzarskich

separator

Odpowiadasz w swojej firmie za wizerunek i komunikację, ale często zastanawiasz się nad tym, czy podejmowane działania są właściwe, albo zdarza się, że nie wiesz, jaką podjąć decyzję i potrzebujesz doradztwa?

Wizerunek jest nieodłącznym elementem Twojej marki. Tyczy się Twoich relacji z Klientami, czy też z mediami. Niezależnie od wielkości firmy, jaką reprezentujesz — w tym drugim przypadku dochodzą jeszcze relacje z architektami. Przecież Ci na nich również Ci zależy, prawda?

W każdym z tych obszarów możesz polegać na moim wieloletnim doświadczeniu, wraz z moim zespołem przygotowałam dla Ciebie szereg usług, wśród których z pewnością znajdziesz te odpowiadające Twoim potrzebom.

2

SPRAWDŹ OFERTĘ

Wybierz to czego najbardziej potrzebujesz!
1 2
training img 1
Dlaczego warto?
  • Posiadam ponad 16-letnie doświadczenie w projektowaniu komunikacji marek wnętrzarskich.
  • Doskonale znam branżę, jestem na bieżąco z wydarzeniami, a także informacjami na temat firm, czy ich oferty produktowej.
  • Do każdego spotkania (szkolenie, konsultacje) podchodzę indywidualnie – zawsze jestem perfekcyjnie przygotowana. Dzięki czemu od razu możemy rozmawiać o konkretach.
  • Moje szkolenia i konsultacje to case’y, rady oraz niezliczona ilość tipów!
  • Program każdego spotkania jest w 100% autorski i bazuje na mojej wiedzy oraz treściach.
  • Tworzę szkolenia, których programy są „szytę na miarę”.
Masz więcej pytań?
A może chcesz potwierdzić swój udział w szkoleniu?
szkolenia@plndesigngroup.pl
Magda Skibka | tel. 515 260 529
efektywna komunikacja

Skuteczna i starannie zaplanowana komunikacja jest niezbędna dla każdego biznesu, ponieważ odgrywa zasadniczą rolę w…

Czytaj
LIVE 4.0 MAGDA SKIBKA 4

Prowadzenie mediów społecznościowych, promowanie postów, relacja marka-architekt, czy konkursy architektoniczne… to tylko kilka z obszarów,…

Czytaj
Dlaczego marka wnetrzarska architektoniczna potrzebuje PR Magda Skibka 1

Informacje szybko się rozprzestrzeniają, a konkurencja jest coraz bardziej zaciekła, rola Public Relations (PR) staje…

Czytaj