Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Szkolenia, doradztwo
i strategie

dla marek wnętrzarskich

separator

Odpowiadasz w swojej firmie za wizerunek i komunikację, ale często zastanawiasz się nad tym, czy podejmowane działania są właściwe, albo zdarza się, że nie wiesz, jaką podjąć decyzję i potrzebujesz doradztwa?

Wizerunek jest nieodłącznym elementem Twojej marki. Tyczy się Twoich relacji z Klientami, czy też z mediami. Niezależnie od wielkości firmy, jaką reprezentujesz — w tym drugim przypadku dochodzą jeszcze relacje z architektami. Przecież Ci na nich również Ci zależy, prawda?

W każdym z tych obszarów możesz polegać na moim wieloletnim doświadczeniu, wraz z moim zespołem przygotowałam dla Ciebie szereg usług, wśród których z pewnością znajdziesz te odpowiadające Twoim potrzebom.

2

SPRAWDŹ OFERTĘ

Wybierz to czego najbardziej potrzebujesz!
1 2
training img 1
Dlaczego warto?
  • Posiadam ponad 16-letnie doświadczenie w projektowaniu komunikacji marek wnętrzarskich.
  • Doskonale znam branżę, jestem na bieżąco z wydarzeniami, a także informacjami na temat firm, czy ich oferty produktowej.
  • Do każdego spotkania (szkolenie, konsultacje) podchodzę indywidualnie – zawsze jestem perfekcyjnie przygotowana. Dzięki czemu od razu możemy rozmawiać o konkretach.
  • Moje szkolenia i konsultacje to case’y, rady oraz niezliczona ilość tipów!
  • Program każdego spotkania jest w 100% autorski i bazuje na mojej wiedzy oraz treściach.
  • Tworzę szkolenia, których programy są „szytę na miarę”.
Masz więcej pytań?
A może chcesz potwierdzić swój udział w szkoleniu?
szkolenia@plndesigngroup.pl
Magda Skibka | tel. 515 260 529
oferta architekta

Decyzja o wyborze architekta to jedna z najważniejszych, jakie podejmuje Inwestor planujący budowę domu, biura…

Czytaj
podsumowanie kwartalne

Koniec kwartału to dobry czas na podsumowanie, szczególnie jeśli prowadzisz własny biznes. Podsumowania kwartalne to…

Czytaj
MINIATURA NA BLOG ZAKŁADKA SZKOLENIA

Współczesna branża projektowa stawia przed architektami wyzwania, które wymagają nie tylko kreatywności, ale także dogłębnej…

Czytaj