Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

SJM: KOMUNIKACJA OSIEDLA MIESZKANIOWEGO

OSIEDLE MIESZKANIOWE BUŁGARSKA 59: nowoczesne osiedle w Poznaniu w dzielnicy Grunwald.

Wyzwanie:

Prowadzenie działań marketingowych i social media, prowadzenie komunikacji marketingowej inwestycji „Bułgarska 59”, której celem było wygenerowanie jak największej liczby leadów sprzedażowych, czyli potencjalnych klientów – przyszłych mieszkańców.

Zakres działań:

Opracowanie strategii komunikacji biznesowej (z naciskiem na działania marketingowe i takie aktywności, jak dni otwarte, targi) oraz strategia social media wraz z jej realizacją. Duży nacisk był kładziony na kampanie reklamowe Facebooku oraz w Google.

Efekty:

  • Regularnie prowadziliśmy profil inwestycji na Facebooku.
  • Nasze treści wyświetliło łącznie 1 517 210 osób!
  • Przez pierwsze cztery miesiące wygenerowaliśmy 257 leadów sprzedażowych.
  • Zorganizowaliśmy udział dewelopera w targach, dbając zarówno o budowę i design stoiska, jak i atrakcje wokół naszej ekspozycji. Dzięki temu zaledwie dwa dni targów zapewniły klientowi kilkadziesiąt rezerwacji mieszkań.