OSIEDLE MIESZKANIOWE BUŁGARSKA 59: nowoczesne osiedle w Poznaniu w dzielnicy Grunwald.
Wyzwanie:
Prowadzenie działań marketingowych i social media, prowadzenie komunikacji marketingowej inwestycji „Bułgarska 59”, której celem było wygenerowanie jak największej liczby leadów sprzedażowych, czyli potencjalnych klientów – przyszłych mieszkańców.
Zakres działań:
Opracowanie strategii komunikacji biznesowej (z naciskiem na działania marketingowe i takie aktywności, jak dni otwarte, targi) oraz strategia social media wraz z jej realizacją. Duży nacisk był kładziony na kampanie reklamowe Facebooku oraz w Google.
Efekty:
Regularnie prowadziliśmy profil inwestycji na Facebooku.
Nasze treści wyświetliło łącznie 1 517 210 osób!
Przez pierwsze cztery miesiące wygenerowaliśmy 257 leadów sprzedażowych.
Zorganizowaliśmy udział dewelopera w targach, dbając zarówno o budowę i design stoiska, jak i atrakcje wokół naszej ekspozycji. Dzięki temu zaledwie dwa dni targów zapewniły klientowi kilkadziesiąt rezerwacji mieszkań.