Obok szkoleń prowadzonych we współpracy MAXFLIZ mój kalendarz wypełniony jest również innymi, podobnymi wydarzeniami – organizowanymi przez inne sieci handlowe, czy… samych architektów, którzy chcą zadbać o rozwój swojej branży. Najpopularniejszym tematem roku 2023 był „Rozwój marki osobistej architekta”!
Powodów jest kilka. Obserwowałam rynek. Widziałam, co działo się z nim w czasie pandemii i zaraz po, a także jak on wygląda teraz. Architekci przez długi czas byli spokojni o zlecenia, bo klienci przychodzi z tzw. rekomendacji, ale sytuacji mocno się zmieniła. Wielu z nich nie potrafiło się odnaleźć w aktualnych realiach.
Idąc dalej, widziałam próby wielu firm i salonów, które organizowały spotkania dla architektów. Opinie uczestników sugerowały, że te spotkania nie były tym, czego oczekiwali. Najczęściej… prezentacje marketingowe, sprzedażowe + gifty + catering. Firmy zaczęły „walczyć” o kontakt z architektami, ale nie mieli na to niestety lepszego pomysłu niż spotkania tego typu.
Marka osobista ma na celu zbudowanie pozycji osoby/firmy – jej uwiarygodnienie, konkurencyjność, ale też otwiera architekta na nowe możliwości biznesowe jak np. współprace partnerskie z showroomami, czy ambasadorskie z firmami. Szkolenie ma pomóc architektom zrozumieć proces budowy marki oraz korzyści, jakie przynosi, również te we współpracy z innymi podmiotami.
Podczas każdego szkolenia podkreślam również ten wątek. Współpraca biznesowa firma-architekt.
W zasadzie są dwie.
Pierwsza: wydarzenie składa się tylko z mojego szkolenia.
Druga: moją część szkoleniową poprzedza prezentacja marki – jednej lub dwóch. I dopiero po nich wchodzę ja.
W moich szkoleniach udział biorą architekci, architekci wnętrz, projektanci, projektanci wnętrz, a także studenci! Bywają przedstawiciele pracowni, które dopiero zaczynają, ale i takie, które są 25 lat na rynku!
Szkolenia, o których tu wspominam organizują: firmy wnętrzarskie, salony, showroomy oraz punkty dystrybutorskie, a także organizacje architektów i wydarzenia organizowane przez architektów.
Podczas szkoleń z tematu „Marka osobista architekta” poruszam następujące zagadnienia:
Istnieje możliwość modyfikacji zakresu w zależności od potrzeb uczestników szkolenia, ale też czasu trwania takiego szkolenia. Aby omówić te wszystkie punkty, potrzebujemy około 90 minut + pytania o publiczności.
Czy szkolę tylko z tematu „marka osobista architekta”?
Prowadzę również szkolenia z takich tematów jak:
Szkolenia prowadzę stacjonarnie – w showroomach, sklepach Organizatorów, a także w miejscach typu galeria sztuki, czy sale konferencyjne w hotelach. Na terenie całej Polski.
Jakie korzyści z organizacji szkolenia ma… Organizator?
Zobacz również: Realizacje architektów | Szkolenia dla architektów z MAXFLIZ