Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
szkolenie marka osobista Gdańsk Ciy Meble magda skibka pln design group foto Anna Rezulak Photography (2)

ROZWÓJ MARKI OSOBISTEJ ARCHITEKTA. SZKOLENIA DLA ARCHITEKTÓW W CAŁEJ POLSCE!

Obok szkoleń prowadzonych we współpracy MAXFLIZ mój kalendarz wypełniony jest również innymi, podobnymi wydarzeniami – organizowanymi przez inne sieci handlowe, czy… samych architektów, którzy chcą zadbać o rozwój swojej branży. Najpopularniejszym tematem roku 2023 był „Rozwój marki osobistej architekta”!

Skąd pomysł na takie szkolenia?

Powodów jest kilka. Obserwowałam rynek. Widziałam, co działo się z nim w czasie pandemii i zaraz po, a także jak on wygląda teraz. Architekci przez długi czas byli spokojni o zlecenia, bo klienci przychodzi z tzw. rekomendacji, ale sytuacji mocno się zmieniła. Wielu z nich nie potrafiło się odnaleźć w aktualnych realiach.

Idąc dalej, widziałam próby wielu firm i salonów, które organizowały spotkania dla architektów. Opinie uczestników sugerowały, że te spotkania nie były tym, czego oczekiwali. Najczęściej… prezentacje marketingowe, sprzedażowe + gifty + catering. Firmy zaczęły „walczyć” o kontakt z architektami, ale nie mieli na to niestety lepszego pomysłu niż spotkania tego typu.

Marka osobista ma na celu zbudowanie pozycji osoby/firmy – jej uwiarygodnienie, konkurencyjność, ale też otwiera architekta na nowe możliwości biznesowe jak np. współprace partnerskie z showroomami, czy ambasadorskie z firmami. Szkolenie ma pomóc architektom zrozumieć proces budowy marki oraz korzyści, jakie przynosi, również te we współpracy z innymi podmiotami.

Podczas każdego szkolenia podkreślam również ten wątek. Współpraca biznesowa firma-architekt.

Jaka jest formuła tych spotkań?

W zasadzie są dwie.

Pierwsza: wydarzenie składa się tylko z mojego szkolenia.

Druga: moją część szkoleniową poprzedza prezentacja marki – jednej lub dwóch. I dopiero po nich wchodzę ja.

Kto jest moim odbiorcą?

W moich szkoleniach udział biorą architekci, architekci wnętrz, projektanci, projektanci wnętrz, a także studenci! Bywają przedstawiciele pracowni, które dopiero zaczynają, ale i takie, które są 25 lat na rynku!

Szkolenia, o których tu wspominam organizują: firmy wnętrzarskie, salony, showroomy oraz punkty dystrybutorskie, a także organizacje architektów i wydarzenia organizowane przez architektów.

Jaki jest zakres tematyczny?

Podczas szkoleń z tematu „Marka osobista architekta” poruszam następujące zagadnienia:

  • Co oznacza marka osobista?
  • Dlaczego wszyscy teraz budują markę osobistą?
  • MITY na temat marki osobistej?
  • Przykłady marek osobistych z branży wnętrzarskiej i architektonicznej?
  • Składowe marki osobistej?
  • Czy każdy może ją zbudować?
  • Najczęstsze błędy w budowie marki osobistej?
  • Jakimi zasadami kierować się budując markę osobistą?
  • Elementy strategii budowy marki osobistej.

Istnieje możliwość modyfikacji zakresu w zależności od potrzeb uczestników szkolenia, ale też czasu trwania takiego szkolenia. Aby omówić te wszystkie punkty, potrzebujemy około 90 minut + pytania o publiczności.

Czy szkolę tylko z tematu „marka osobista architekta”?

Prowadzę również szkolenia z takich tematów jak:

  • Budowa oferty architekta i jej właściwa prezentacja: pdf, social media, www.
  • Jak zaplanować swoją pracę?
  • Budowa relacji architekta z mediami, czyli kiedy architekt marzy o publikacji w magazynie lub na portalu.
  • Jak rozpoznać kto jest Klientem architekta?
  • Strategia marki, komunikacji i social media.
  • Instagram Architekta!
  • Pozyskiwanie Klientów. Jak? Gdzie? Kiedy?

Gdzie je prowadzę?

Szkolenia prowadzę stacjonarnie – w showroomach, sklepach Organizatorów, a także w miejscach typu galeria sztuki, czy sale konferencyjne w hotelach. Na terenie całej Polski.

Jakie korzyści z organizacji szkolenia ma… Organizator?

  • Organizując spotkania ze mną, nie musisz się martwić o frekwencje. Ona zawsze jest, średnio 30 osób. Powstają nawet listy rezerwowe.
  • Jeśli chcesz, mogę o zbliżającym wydarzeniu poinformować na moich kanałach social media.
  • Marka/showroom zacieśnia relacje z architektami, co przekłada się na sprzedaż.
  • Przy okazji wydarzenia masz możliwość pokazać swoją przestrzeń w showroomie, czy odpowiedzieć na pytania produktowe architektów.
  • To świetny czas, żeby w luźniejszej atmosferze porozmawiać o… interesach.
  • Docieracie do nowej grupy architektów i projektantów, z którymi wcześniej nie współpracowaliście, a są oni moimi obserwatorami.
  • Instagram marki/showroomu płonie od relacji – zawsze zaczynam wykład od tego, żeby nie oznaczać tylko mnie, ale również organizatora. Wszyscy uczestnicy – BARDZO tego pilnują.
  • Organizujesz ciekawe wydarzenie, które odpowiada na potrzeby Twojej grupy docelowej. Twoja konkurencja tego nie robi… nawet o tym nie pomyślała.
  • To nie zaczyna się i nie kończy na jednym spotkaniu. Architekci będą chcieli więcej.

A czemu akurat ja?

  • Od 16 lat zajmuję się komunikacją i wizerunkiem marek wnętrzarskich i architektonicznych.
  • Osób z taką specjalizacją jak ja w Polsce jest… kilka.
  • Tylko ja szkolę i prowadzę konsultacje poza stałą obsługą Public Relations.
  • Mam zbudowane grono odbiorców. Liczy się ich ilość, a nie jakość.
  • Tworząc treści na szkolenia – bazuje na swoim doświadczeniu, dzielę się casami – tymi dobrymi i nieco gorszymi.
  • Znam potrzeby architektów, a także rozumiem specyfikę ich pracy.
  • Stale rozwijam swoją ofertę szkoleniową i weryfikuje na bieżąco zainteresowanie nią w swojej grupie odbiorców poprzez social media. Pytam ich również, czego potrzebują, jakie tematy ich interesują.
  • Spotkania ze mną to nigdy nie są nudne wykłady i odtworzenie prezentacji slajd po slajdzie.

Opinie uczestników

opinia szkolenie marka osobista architekta magda skibka pln design group 1
opinia szkolenie marka osobista architekta magda skibka pln design group 2
opinia szkolenie marka osobista architekta magda skibka pln design group 3
opinia szkolenie marka osobista architekta magda skibka pln design group 4
opinia szkolenie marka osobista architekta magda skibka pln design group 5

Kilka zdjęć ze szkoleń

szkolenie lets arch monika staniec marka osobista architekta magda skibka pln design group foto Dagmara Maroszek Bzdziuch 3
Artystyczne & biznesowe & w otoczeniu natury: Warsztaty dla architektów wnętrz Let’s Archi! Edycja I, foto. Dagmara Maroszek Bździuch MUFKA Fotografia
szkolenie lets arch monika staniec marka osobista architekta magda skibka pln design group foto Dagmara Maroszek Bzdziuch 1
Artystyczne & biznesowe & w otoczeniu natury: Warsztaty dla architektów wnętrz Let’s Archi! Edycja I, foto. Dagmara Maroszek Bździuch MUFKA Fotografia
szkolenie lets arch monika staniec marka osobista architekta magda skibka pln design group foto Dagmara Maroszek Bzdziuch 2
Artystyczne & biznesowe & w otoczeniu natury: Warsztaty dla architektów wnętrz Let’s Archi! Edycja I, foto. Dagmara Maroszek Bździuch MUFKA Fotografia
Szkolenie APWP marka osobista archotekta magda skibka pln design group foto jaga kraupe
Szkolenie dla #APWP w Poznaniu, foto. Jaga Kraupe
szkolenie marka osobista Gdańsk Ciy Meble magda skibka pln design group foto Anna Rezulak Photography (2)
Szkolenie dla City Meble w Gdańsku, foto. Anna Rezulak Photography
szkolenie marka osobista Gdansk Ciy Meble magda skibka pln design group foto Anna Rezulak Photography 3
Szkolenie dla City Meble w Gdańsku, foto. Anna Rezulak Photography

Zobacz również: Realizacje architektów | Szkolenia dla architektów z MAXFLIZ