Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Marketing

Marketing marek wnętrzarskich

Wdrażając narzędzia do komunikacji w życie, każda branża rządzi się własnymi prawami. Również marketing marek wnętrzarskich wymaga odpowiedniego sposobu poprowadzenia konkretnych aktywności. Głównym celem zintegrowanych działań marketingowych jest najczęściej zbudowanie świadomości klientów i otworzenie odbiorców na markę i jej produkty. W branży wnętrzarskiej jest to o tyle ważne, że szybko zmieniają się trendy aranżacyjne, a wraz z nimi oczekiwania klientów. Pomysły na promocję oferowanych produktów również muszą dotrzymać im kroku. Dlatego tak ważne jest, żeby działania marketingowe marek wnętrzarskich odpowiednio dobrać i wdrożyć.

Niezwykle istotna w działaniach PR i marketingowych marek z branży budowlano-wnętrzarskiej jest spójna komunikacja.Warto jednak pamiętać, żeby w razie konieczności odpowiednio ją modyfikować i dostosowywać do bieżących wydarzeń. Jest to zadanie, w którego realizacji z chęcią pomożemy. I nie tylko w zakresie komunikacji – dla klientów z branży wnętrzarskiej prowadzimy wiele usług w dziedzinie działań marketingowych, a do tego dokładamy dobry plan, naszą wiedzę i spore doświadczenie. To całkiem niezła mieszanka, która sprawi, że marketing Twojej firmy przyniesie oczekiwane owoce. Pokaż swoją markę odbiorcom, nadaj jej rozpoznawalność, przyciągaj nowych odbiorców.

Komunikacja marketingowa marki

Zintegrowana komunikacja marketingowa marki to w praktyce połączenie kilkudziesięciu narzędzi, obszarów i kanałów dla zwiększenia efektywności komunikacji marki z otoczeniem. Wykorzystując odpowiednie działania marketingowe, możesz wpłynąć na postrzeganie Twojej firmy przez otoczenie, zbudować zaufanie klientów i rozszerzyć kontakt z nimi. Dzięki temu, że znamy się na działaniach PR i marketingowych, możemy zaproponować Ci komplementarne rozwiązania, zmierzające do wykreowania wartościowego wizerunku firmy i poprawy komunikacji z odbiorcami Twoich produktów czy usług.

Pracując nad komunikacją marketingową marki, przejmujemy odpowiedzialność za działania marketingowe naszych klientów. Pracujemy kompleksowo, łącząc interdyscyplinarne umiejętności i kompetencje. Dzięki naszej pracy zwiększysz grono klientów, dotrzemy z wartościowym przekazem do nowych odbiorców Twoich usług i produktów. Dzięki temu w dalszej kolejności zwiększysz też sprzedaż. Jak to osiągniemy?

W ramach oferty usług marketingowych realizujemy działania w kilku kluczowych obszarach:

Przygotowanie materiałów tekstowych – tworzenie oryginalnych treści zgodnych z założeniami kampanii na potrzeby strony www, blog firmowy, do katalogów, broszur czy innych materiałów reklamowych.

Media plan – w imieniu klienta negocjujemy zakup mediów, weryfikujemy, analizujemy i dbamy o formalności.

Event managment – zajmiemy się kompleksową realizacją spotkania dla mediów, architektów, projektantów czy partnerów biznesowych. Przygotujemy całą koncepcję spotkania wraz z programem i wyceną.

Influencer marketing –  współpracujemy z blogerami, influencerami oraz vlogerami. Zrealizujemy kampanię dedykowaną danemu produktowi – od przygotowania planu komunikacji, po research partnera i finalne zarządzanie komunikacją.

Materiały zdjęciowe – pomożemy zorganizować sesję zdjęciową wnętrza, produktu oraz pracowników. A jeśli potrzebujesz zdjęć aranżacyjnych swojego produktu i Twój budżet nie jest gotowy na taki wydatek jak sesja zdjęciowa – pomożemy Ci przygotować wizualizacje z Twoim produktem.

Projekty graficzne – przygotujemy Twoje nowe materiały reklamowe: ulotki, wizytówki, broszury, katalogi oraz wiele innych materiałów przydatnych w codziennej komunikacji z klientem.

Przeanalizujemy wspólnie sygnały płynące z rynku i ich wpływ na Twoją markę, wybierzemy odpowiednią strategię działania w zakresie marketingu i podejmiemy takie kroki w komunikacji marketingowej, które pozwolą Twojej marce odnieść jak największy sukces.