Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź

LUXRAD

LUXRAD

Lider wśród producentów grzejników łazienkowych i dekoracyjnych w Polsce.

Wyzwanie:

Zbudowanie wizerunku marki LUXRAD jako lidera wśród producentów grzejników łazienkowych i dekoracyjnych w Polsce. Do tej pory nie była prowadzona komunikacja, stąd Klient nie wyróżniał się na tle konkurencji i nie informował m.in. o wielkości produkcji, sprzedaży, czy technologii. Zależało nam na dotarciu z komunikacją do mediów, architektów oraz instalatorów i punktów sprzedaży.  Dodatkowo naszym celem było odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki LUXRAD – rebranding oraz zmiana www (w trakcie).

Zakres działań:

Zakres działań obejmuje m.in. wprowadzenie długoterminowej strategii komunikacji, w tym działania z zakresu media relations, komunikacja kryzysowa oraz social media, doradztwo wizerunkowe i działania B2B skierowane do architektów, instalatorów i punktów sprzedaży.

Efekty:

  • Prowadzona komunikacja spowodowała, że marka LUXRAD została dostrzeżona przez media wnętrzarskie, architektoniczne oraz biznesowe.
  • Co więcej komunikaty związane z marką LUXRAD jasno wskazywały lidera branży. Prezes LUXRAD udzielił również kilku wywiadów branżowych, dzięki czemu wzmocnił swój wizerunek biznesowy.
  • Nasze działania zwiększyły zainteresowanie produktami dzięki czemu wzrosła liczba zamówień.
  • Zwiększyła się znacząco liczba fanów na profilach social media.
  • Rozszerzyliśmy nasze działania o kampanie dedykowaną do architektów dzięki czemu udało nam się zbudować bazę realizacji z wykorzystaniem produktów LUXRAD.
  • Pierwsze trzy miesiące współpracy zaowocowało bardzo dobrymi wynikami w mediach (prasa, internet) – ponad 45 publikacjami.
  • Dziennikarze zainteresowali się marką dzięki czemu nasze publikacje pojawiły się m.in. Dobre wnętrze, M jak Mieszkanie, Dom&Wnętrze, Dobrze Mieszkaj, Cztery Kąty, Własny Dom, Elle Decoration, Łazienka, Property Design.

WYBRANE PUBLIKACJE