Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Jubileusz marki LUXRAD 1

LUXRAD

LUXRAD: lider wśród producentów grzejników łazienkowych i dekoracyjnych.

Wyzwanie:

Zbudowanie wizerunku marki LUXRAD jako lidera wśród producentów grzejników w Polsce. Odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki LUXRAD – rebranding i zmiana strony internetowej.

Zakres działań:

Wprowadzenie długoterminowej strategii komunikacji, w tym działań z zakresu media relations, komunikacji kryzysowej i social media, doradztwo wizerunkowe oraz działania B2B skierowane do architektów, instalatorów i punktów sprzedaży.

Efekty:

  • Przed nawiązaniem współpracy klient nie prowadził wyraźnej komunikacji, przez co nie wyróżniał się na tle konkurencji i nie informował o wielkości produkcji, sprzedaży czy technologii. Zależało nam na dotarciu z komunikacją do mediów, architektów oraz instalatorów i punktów sprzedaży.
  • Prowadzona komunikacja spowodowała, że marka LUXRAD została dostrzeżona przez media wnętrzarskie, architektoniczne i biznesowe.
  • Co więcej, komunikaty związane z marką LUXRAD jasno wskazywały na nią jako lidera branży. Prezes LUXRAD udzielił również kilku wywiadów branżowych, dzięki czemu wzmocnił swój wizerunek biznesowy.
  • Nasze działania zwiększyły zainteresowanie produktami marki, dzięki czemu wzrosła liczba zamówień.
  • Zwiększyła się znacząco liczba fanów na profilach social media.
  • Rozszerzyliśmy nasze działania o kampanię dedykowaną do architektów, dzięki czemu udało nam się zbudować bazę realizacji z wykorzystaniem produktów LUXRAD.
  • Nawiązaliśmy współpracę z projektantką Dominiką Drezner, dzięki czemu powstał unikatowy pod względem technologicznym i wzorniczym grzejnik Koliber.
  • Dziennikarze zainteresowali się marką, nasze publikacje pojawiły się w prasie, m.in. w magazynach Dobre wnętrze, M jak Mieszkanie, Dom&Wnętrze, Dobrze Mieszkaj, Cztery Kąty, Własny Dom, Elle Decoration, Łazienka, Property Design.
  • Współpraca z marką LUXRAD to 52 publikacje w prasie i 214 w internecie w 2020 roku!

WYBRANE PUBLIKACJE