Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Nagranie DD TVN Hanna Pietras Magda Skibka

HANNA PIETRAS. ARCHITEKTKA LUKSUSOWYCH WNĘTRZ PRYWATNYCH I KOMERCYJNYCH

Pierwsze pół roku naszej współpracy to aż 6 publikacji prasowych, kampania z międzynarodową marką, występ w telewizji i to wcale nie oznacza, że w kolejnych miesiącach zwolniłyśmy.

Jaki jest zakres współpracy?

Hania Pietras zgłosiła się do mnie, ponieważ czuła, że chce rozwinąć swoją markę w innych niż dotychczas obszarach. Miała wizję, w jaką stronę chce dalej iść z pracownią, ale potrzebowała kogoś, kto jej pomysły urealni. Naszą współpracę rozpoczęłyśmy od stałego kontraktu, który obejmował:

  • doradztwo strategiczne,
  • media relations,
  • public relations,
  • doradztwo w działaniach social media.

Jak przebiega współpraca?

Nasz początek współpracy to opracowanie strategii marki i komunikacji, a następnie planu działania. Już pierwsze 6 miesięcy nie tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że to dobry kierunek, ale widziałyśmy efekty moich działań. W międzyczasie do głównego kierunki marki doszła nisza: wnętrza dla branży medycznej: gabinety SPA, lekarskie, czy kosmetyczne.

Z Hanią pracuję w systemie „day by day”, czyli codziennego kontaktu, gdzie stanowię jej reprezentacje przy propozycjach współprac wizerunkowych i biznesowych jak np. wywiady, udział w programie, inne publikacje, a także wystąpienia na konferencjach, czy propozycje ambasadorskie.

Wyzwania, przed jakimi stanęłam

Rozpoczęłam z Hanią Pietras współpracę, kiedy na rynku architektonicznym wiele pracowni postawiło na tzw. Klienta premium. Podobnie swojego docelowego Klienta określiła Hania. Moim zadaniem było zbudowanie komunikacji wokół marki architektki, która jasno sugeruje, że Hanna Pietras to architektka od luksusowych wnętrz prywatnych i komercyjnych. A w kolejnych krokach mocno postawić na jej dwie specjalizacje/nisze: kamienice oraz eklektyzm, a w późniejszym czasie: gabinety medyczne i kosmetyczne.

Efekty moich działań

  • Zbudowanie pozycji Hanny Pietras jako architektki projektującej luksusowe wnętrza prywatne oraz komercyjne z naciskiem na trzy nisze: kamienice, eklektyzm, gabinety medyczne oraz kosmetyczne.
  • Zwiększona ilość zleceń powyżej 150 m2, w tym projekty komercyjne.
  • Dotarcie do Klienta premium.
  • W 1,5 roku: 221 publikacji, z czego 17 w prasie!
  • Realizacje Hani można było zobaczyć w takich tytułach jak: PANI, AD Polska, Design Alive, Label Magazine, Weranda oraz na portalach: WhiteMad, Elle, Magazif, LabelMagazine, DesignAlive, InternityHome.
  • Zaproszenie do poprowadzenia wykładu na konferencji medycznej i prezentacja realizacji dla tego segmentu.
  • Wywiady z Hanią opublikował m.in. Forbes, Design Alive Home.
  • Trzykrotnie Hania gościła w programie Dzień dobry TVN.
  • Zrealizowaliśmy aż dwie kampanie na wyłączność z marką Westwing.

Jeszcze kilka słów na koniec

Z Hanią Pietras osiągnęłyśmy więcej niż zakładałyśmy. Zbudowałyśmy jej mocny wizerunek, dociera do takich Klientów, jak chciała i realizuje takie projekty, które są w 100% jej. Nie musi iść na ustępstwa. Ta współpraca od początku opierała się na zaufaniu i dialogu. Nie zawsze się ze sobą zgadzamy, ale nie ma tu miejsca na argument w stylu „bo tak”.

Kolejna ważna kwestia – wiem, jak bardzo popularne są teraz zmiany w pracowniach w kontekście Klientów i projektów, jakie architekci chcą realizować. Zdecydowana większość chce iść w rynek premium. Może się to wydawać naturalne, bo jest tam znacznie większy budżet. Natomiast jest to zupełnie inna specyfika: obsługiwanego klienta, a także oferty produktowej, z jakiej przyszło korzystać architektom. Żeby móc projektować dla Klienta premium trzeba rozumieć, czym właściwie jest premium. W tworzeniu marki nie chodzi o jej kreowanie to proces długofalowy – budujemy wizerunek brandu. Architekt MUSI być autentyczny w tym, co, jak i dla kogo robi.

Nie ma co ukrywać, że na te wszystkie efekty moich działań złożyły się też rewelacyjne projekty pracowni Hani Pietras, a także jej zrozumienie, że musi znaleźć się budżet m.in. na sesje zdjęciowe z najlepszymi fotografami.

Za sukcesem tej współpracy stoi partnerstwo.

Kilka przykładów moich działań

Publikacja Design Alive Hanna Pietras Magda Skibka
Publikacja w Design Alive
Publikacja Label Magazine Hanna Pietras Magda Skibka
Publikacja w magazynie Label Magazine
Publikacja PANI Hanna Pietras Magda Skibka 1
Publikacja w magazynie PANI
Westwing Hanna Pietras Magda Skibka
Udział w kampanii Westwing. Siedziba firmy
Nagranie DD TVN Hanna Pietras Magda Skibka 2
Nagranie Dzień dobry TVN
2023 Sztuka Architektury Konferencja 191 of 277
Konferencja medyczna. Sztuka Architektury