Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź

GOOD INSIDE I KAMPANIA #WYBIERAMPOLSKIDESIGN

Wyzwanie:

Poprowadzenie komunikacji pierwszej w Polsce kampanii #WybieramPolskiDesign, której celem jest promowanie polskiego designu oraz koordynacja całego projektu, w tym pomoc w wytypowaniu marek.

Zakres działań:

Opracowanie szerokiej strategii komunikacji, wsparcie w prowadzeniu działań social media, consulting wizerunkowy oraz uczestnictwo w Warsaw Home 2018.

Efekty:

  • #WybieramPolskiDesign to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Dodatkowo nie stoi za nią duża marka, a duet GOOD INSIDE – entuzjaści polskiego designu.
  • Rozpoczęcie komunikacji spowodowało, że pojawiły się zgłoszenia do kolejnej edycji.
  • Zorganizowaliśmy wystawę #WybieramPolskiDesign o powierzchni 70 mkw. podczas Warsaw Home 2018. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem i było to jedyne tego typu miejsce na terenie całych targów.
  • Komunikacja opiera się również na informowaniu o nowościach produktowych i prezentowaniu wizytówek marek.
  • Do projektu została stworzona strona www.wybierampolskidesign.pl
  • O projekcie oraz markach komunikują topowe polskie media m.in. Forbes, Twój Styl, Dobre Wnętrze, Design Alive, WhiteMad.