Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
Wystawa WybieramPolskiDesign 2

GOOD INSIDE I KAMPANIA #WYBIERAMPOLSKIDESIGN

#WYBIERAMPOLSKIDESIGN: kampania mająca na celu promocję polskiego designu.

Wyzwanie:

Poprowadzenie komunikacji pierwszej w Polsce kampanii #WybieramPolskiDesign oraz koordynacja całego projektu, w tym pomoc w wytypowaniu marek. Był to pierwszy w Polsce projekt, który skupiał się w 100% na polskich markach oraz którego zadaniem było ich wypromowanie w ramach jednej projektu.

Zakres działań:

Opracowanie szerokiej strategii całej kampanii, w tym komunikacji, wsparcie w prowadzeniu działań social media, consulting wizerunkowy oraz uczestnictwo w Warsaw Home 2018. Do naszych zadań należało również wytypowanie marek oraz kontakt z nimi, wraz z koordynacją kwestii formalnych i logistycznych.

Efekty:

  • #WybieramPolskiDesign to pierwsza tego typu kampania w Polsce. Dodatkowo nie stoi za nią duża marka, a duet GOOD INSIDE i założyciele portalu PLNDesign.pl – entuzjaści polskiego designu. Rozpoczęcie komunikacji spowodowało, że pojawiły się zgłoszenia do kolejnej edycji.
  • Zorganizowaliśmy wystawę #WybieramPolskiDesign o powierzchni 70 m kw. podczas Warsaw Home 2018. Było to jedyne tego typu miejsce na terenie całych targów. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem.
  • Komunikacja opierała się również na informowaniu o nowościach produktowych i prezentowaniu wizytówek marek.
  • Do projektu stworzyliśmy stronę www.
  • O projekcie oraz markach komunikowały topowe polskie media, m.in. Forbes, Twój Styl, Dobre Wnętrze, Design Alive, WhiteMad. Łącznie 96 publikacji!