Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
live kwadranszkomunikacja strategia marki narzedzie do sukcesu (2)

#Extra #KwadransZKomunikacją: Strategia marki – narzędzie do sukcesu!

Podczas ostatniego LIVE’a z cyklu #KwadransZKomunikacją rozmawialiśmy o jednym z najważniejszych elementów budowania biznesu – strategii marki. To fundament, bez którego trudno wyróżnić się na rynku, zdobyć lojalnych klientów i stworzyć spójny wizerunek.

O czym rozmawialiśmy?

  • Dlaczego strategia marki jest kluczowa? Zrozumienie, kim są Twoi klienci i jakie są ich potrzeby, to pierwszy krok do sukcesu. Omówiliśmy, jak precyzyjnie określić grupę docelową oraz jak unikać typowych błędów w komunikacji.
  • Od wizji do działania – jak zaplanować strategię? Podzieliłam się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi budowania strategii krok po kroku. Przeanalizowaliśmy, jak ustalić cele biznesowe i marketingowe oraz jakie działania są najbardziej efektywne.
  • Podczas spotkania zaprezentowałam moje autorskie narzędzie – workbook „Strategia marki architekta i pracowni”. To aż 90 stron teorii i praktyki, które pomogą Ci stworzyć strategię dopasowaną do Twojej wizji i możliwości.

Dla kogo jest workbook Strategia marki architekta i pracowni”?

Sklep – produkty 2
  • Architektów i projektantów, którzy chcą przyciągać odpowiednich klientów.
  • Pracowni, które pragną zbudować rozpoznawalną markę.
  • Każdego, kto chce uporządkować swoje działania marketingowe.

Nie mogłaś być z nami na żywo? Nic straconego!
Zachęcam do obejrzenia nagrania – znajdziesz tam konkretne wskazówki, które możesz wdrożyć od razu!Do zobaczenia na kolejny live z serii #KwadransZKomunikacją!


Magda Skibka PLN design group agencja PR architekci marki wnetrzarskie 3

Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.


Zobacz również: #1 #KwadransZKomunikacją: Strategia marki i pracowni – czy na pewno jej potrzebujesz? | #2 #KwadransZKomunikacją: 10 największych błędów popełnianych przez architektów