Podczas ostatniego LIVE’a z cyklu #KwadransZKomunikacją rozmawialiśmy o jednym z najważniejszych elementów budowania biznesu – strategii marki. To fundament, bez którego trudno wyróżnić się na rynku, zdobyć lojalnych klientów i stworzyć spójny wizerunek.
Nie mogłaś być z nami na żywo? Nic straconego!
Zachęcam do obejrzenia nagrania – znajdziesz tam konkretne wskazówki, które możesz wdrożyć od razu!Do zobaczenia na kolejny live z serii #KwadransZKomunikacją!
Magda Skibka — specjalistka ds. komunikacji i wizerunku marek z branży wnętrzarskiej i architektonicznej. Od 2015 roku zarządza agencją butikową PLN Design Group. Szkoli, doradza i projektuje komunikację.
Zobacz również: #1 #KwadransZKomunikacją: Strategia marki i pracowni – czy na pewno jej potrzebujesz? | #2 #KwadransZKomunikacją: 10 największych błędów popełnianych przez architektów