Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź
euforma 1

EUFORMA

EUFORMA: sieć showroomów (Bydgoszcz, Warszawa, Gdańsk) z kompleksową ofertą polskiego designu: meble, oświetlenie i dodatki.

Wyzwanie:

Wprowadzenie na rynek nowej sieci showroomów z polskim designem oraz przeprowadzenie szerokiej komunikacji wśród grupy docelowej – media, architekci i klienci indywidualni. Otwarcie showroomu w Warszawie. Zorganizowanie indywidualnych spotkań z mediami.

Zakres działań:

Wprowadzenie długoterminowej strategii komunikacji (w tym działań z zakresu media relations i komunikacji kryzysowej) oraz social media, doradztwo wizerunkowe i działania B2B skierowane do architektów (m.in. kampanie maillingowe), dodatkowo organizacja eventów.

Efekty:

  • Wypracowaliśmy pozycję EUFORMY jako lidera wśród showromów z polskim designem w grupach docelowych określonych na początku współpracy.
  • Ofertą showroomu zainteresowała się telewizja HGTV, która nakręciła w nim jeden z odcinków.
  • Pierwsze pięć miesięcy współpracy zaowocowało bardzo dobrymi wynikami w mediach (prasa, internet, TV oraz radio) – ponad 88 publikacji,
  • Dziennikarze zainteresowali się marką, dzięki czemu nasze publikacje pojawiły się m.in. w Gazecie Wyborczej, Meblach Plus, Dobrym wnętrzu, M jak Mieszkanie, Dobrze Mieszkaj, Elle Decoration, RM Classic, Domo +, HGTV, Domosfera, Harper’s Bazaar oraz na portalach internetowych.
  • Udało się zbudować relacje z architektami – dzięki eventom i kampaniom mailingowym.
  • Na otwarciu showroomu w Warszawie pojawiły się najważniejsze redakcje (prasa, telewizja, internet).

WYBRANE PUBLIKACJE