Tymienieckiego 3, 90-365 Łódź

AQFORM: POŁĄCZENIE Z GRUPĄ DELTA LIGHT

Wyzwanie:

W marcu 2018 marka Aquaform Lighting Solutions przeszła rebranding w wyniku połączenia z grupą Delta Light. Naszym zadaniem było poprowadzenie komunikacji zarówno biznesowej, jak i dotarcie z komunikatem o zmianach do mediów wnętrzarskich oraz architektonicznych.

Zakres działań:

Opracowanie strategii komunikacji biznesowej, uwzględniające liczne grupy odbiorców (media, architekci, klienci, partnerzy biznesowi). Strategia uwzględniała również opracowanie zagadnień, które wsparłyby ewentualny kryzys w projekcie.

Efekty:

  • Marka zakomunikowała oficjalnie o zmianach podczas targów Lighting + Bulding. W tym samym czasie rozpoczęliśmy naszą komunikację do mediów.
  • Zorganizowaliśmy wywiady na wyłączność m.in. z Puls Biznesu, Forbes, Dobre Wnętrze, Lighting.pl, PropertyDesign.pl, Gazeta Krakowska oraz Gazeta Wyborcza. Materiał z tego tytułu został przedrukowany przez 6 innych wydań w całej Polsce.
  • W całej komunikacji zależało nam na płynnym przejściu z AQUAFORM na AQFORM co faktycznie udało nam się zrealizować w krótszym niż zakładaliśmy czasie. Zarówno wśród mediów, jak i architektów.