Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Współpraca z mediami – szkolenie dla architektów

Praca nad ostatnim projektem zajęła ci kilka miesięcy, klient zadowolony więc można uznać, że temat zamknięty. A może jeszcze zrobię kilka zdjęć? Przydadzą się na Facebooka, na Instagrama. Może też wrzucisz je na swoje www. Kiedy wieczorem scrollujesz facebooka to widzisz, jak jeden z Twoich ulubionych portali opublikował realizacje innego architekta, bierzesz gazetę i widzisz w niej wypowiedź koleżanki architektki. Co wtedy myślisz?

  • Czemu nie ma tam moich realizacji?
  • Jak im się to udało?
  • Skąd mają kontakt?
  • Kto im napisał ten tekst?
  • Kto im zrobił taką sesję?
  • Ile za to zapłacili?

To najczęściej pojawiające się pytania, z jakimi spotykamy się pracując z pracowniami architektonicznymi. Odpowiedź jest bardzo prosta ZACZNIJ WSPÓŁPRACOWAĆ Z MEDIAMI.

Czego można dowiedzieć się z naszego szkolenia „Współpraca z mediami”  skierowanego do architektów?

  • Jak stworzyć listę prasową?
  • Jak rozmawiać z dziennikarzami?
  • Jak przygotować paczkę prasową?
  • Jak zwiększyć ilość publikacji na temat swojej marki?
  • Jak mierzyć efekty swoich działań?

Wartość dodana: pochylenie się nad wybranym case study z działalności firmy oraz indywidualne podejście do osoby szkolonej i firmy, którą reprezentuje.

Dlaczego warto wykupić u nas szkolenie „Współpraca z mediami”?

  • Osoba, która prowadzi szkolenie posiada 12-letnie doświadczenie we współpracy z mediami.
  • Od 8 lat głównie specjalizuje się w relacjach z mediami wnętrzarskimi, architektonicznymi, budowlanymi, lifestylowymi i biznesowymi.
  • Nasza praca opiera się na ścisłej współpracy z mediami, wieloletnie kontakty zaowocowały setkami publikacji w prasie i internecie przez ostatnie 5 lat m.in. w Elle Decoration, Dobre Wnętrze, Forbes, Twój Styl, WhiteMad, PropertyDesign, Design Alive oraz Label Magazine.
  • Na naszym szkoleniu podzielimy się NASZYM doświadczeniem, podpowiemy NASZE sprawdzone sposoby.
  • Znajomość specyfiki branży architektonicznej pozwala nam dobrze zrozumieć Twoje potrzeby.

Moduł I Wprowadzenie do PR

1. Wszystko co robisz i mówisz to Public Relations

Moduł II – Skrócona strategia komunikacji z mediami

1. Wizerunek pracowni
2. Cele wizerunkowe
3. Grupa docelowa

Moduł III Media relations

1. Harmonogram treści
2. Jak przygotować materiał prasowy
3. Czy zdjęcia są ważne?
4. Gdzie szukać tematów do materiałów prasowych i jak zrobić z tego coś wow?
5. Jak budować bazę mediów
6. Zasady współpracy z dziennikarzami oraz główne grzechy kontaktów z dziennikarzami Co robić, kiedy dziennikarz kontaktuje się z nami
7. Utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami
8. Gdzie szukać tematów do materiałów prasowych i jak zrobić z tego coś wow?
9. Biuro prasowe online
10. Monitorowanie efektów

Moduł IV – Sesja Q&A

Forma: online

Materiały: prezentacja szkoleniowa oraz one pagery

Prowadzący: Magda Skibka, PRowiec z 12-letnim doświadczeniem.

Koszt: 359 PLN netto

Czas trwania: 4 godziny

Najbliższe terminy szkoleń

7/07/2020 (wtorek) – 10:00 – 14:00

21/07/2020 (środa) – 10:00 – 14:00

Decyzja podjęta? A może chcesz wiedzieć coś więcej? Napisz na szkolenia@plndesigngroup.pl

A może szukasz innego szkolenia? Naucz się jak prowadzić skuteczne działania w social media oraz jak budować markę osobistą