Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Social Media dla architekta – szkolenie

Jesteś w trakcie fajnego projektu? Dużo się dzieje – spotkania z Klientem, wizyty na terenie budowy, zakupy, analizowanie próbek materiałów. A może jakiś wyjazd, który zainspirował cię do wyboru kolorystyki w innym projekcie? Tyle się dzieje! Jeszcze ta chęć pochwalenie się efektem końcowym… Facebook, Instagram, Pinterest… W Twojej głowie pojawia się kilka pytań:

  • Czy na Facebooku i Instagramie dodawać dokładnie te same treści?
  • Kiedy publikować posty?
  • Co to jest piksel Facebooka?
  • Czy prowadząc kanały social media mogę pozyskać Klienta?
  • Z jakich narzędzi warto korzystać?
  • Co da mi Pinterest?

Czego można dowiedzieć się z naszego szkolenia?

  • Jakie treści warto dodawać.
  • Kiedy najlepiej publikować posty.
  • Czego na pewno unikać.
  • Jak prowadzić swój kanał na Pinterest.
  • Jakie narzędzia mogą nam się przydać.
  • Jak mierzyć efekty.

Wartość dodana: pochylenie się nad wybranym case study z działalności firmy oraz indywidualne podejście do osoby szkolonej i firmy, którą reprezentuje.

Dlaczego warto wykupić szkolenie u nas?

  • Od 5 lat prowadzimy kanały społecznościowe naszych Klientów z branży wnętrzarskiej oraz architektonicznej.
  • Swoje doświadczenie opieramy o kanały PLN Design (zobacz jeden z największych polskich profili na Pinterest, który odwiedza miesięcznie ponad 2,5 miliona osób!)
  • Nasi Klienci – pracownie architektoniczne zdobywały Klientów również dzięki kanałom social media.
  • Na naszym szkoleniu podzielimy się NASZYM doświadczeniem, podpowiemy NASZE sprawdzone sposoby.
  • Znajomość specyfiki branży architektonicznej pozwala nam dobrze zrozumieć Twoje potrzeby.

„Social Media dla architekta” – Moduł I – Wprowadzenie do Social Media

1. Jakie kanały social media rekomendujemy do prowadzenia działań przez pracownie.
2. Grupa docelowa.
3. Czy strategia komunikacji social media jest nam potrzebna?

„Social Media dla architekta” – Moduł II – Facebook

1. Konfiguracja fanpage marki – o czym musisz zawsze pamiętać.
2. Jak zaplanować swoją komunikację na Facebooku.
3. Kiedy i gdzie publikować swoje treści.
4. Kontakt z fanami kluczem do sukcesu.
5. Analizuj swoje kroki.

„Social Media dla architekta” – Moduł III – Instagram

1. Konfiguracja profilu marki – o czym musisz zawsze pamiętać.
2. Hasztagi – dlaczego są tak ważne.
3. InstaStories – jak je tworzyć.
4. Jak komunikować się na Instagramie.
5. Oznaczanie kluczem do sukcesu.
6. Analizuj swoje kroki.

„Social Media dla architekta” – Moduł IV – Pinterest

1. Podstawowe dane, które należy wprowadzić.
2. Weryfikacja strony internetowej.
3. Jak właściwie opisać piny?
4. Co nam dają hasztagi?
5. Analizuj swoje kroki.

„Social Media dla architekta” – Moduł V – Najważniejsze narzędzia Social Media

1. Planner treści.
2. Tworzenie grafik.
3. Tworzenie video.
4. Monitorowanie treści.

„Social Media dla architekta” – Moduł VI – Sesja Q&A

Forma: online

Materiały: prezentacja szkoleniowa oraz one pagery

Prowadzący: Magda Skibka, specjalista ds. komunikacji z 12-letnim doświadczeniem.

Koszt: 459 PLN netto

Czas trwania: 4 godziny

Decyzja podjęta? A może chcesz wiedzieć coś więcej? Napisz na szkolenia@plndesigngroup.pl

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

29/07/2020 (środa) – 10:00 – 14:00

A może szukasz innego szkolenia? Naucz się jak współpracować z mediami oraz jak budować markę osobistą.