Wartość dodana: pochylenie się nad wybranym case study z działalności firmy oraz indywidualne podejście do osoby szkolonej i firmy, którą reprezentuje.
1. Jakie kanały social media rekomendujemy do prowadzenia działań przez pracownie.
2. Grupa docelowa.
3. Czy strategia komunikacji social media jest nam potrzebna?
1. Konfiguracja fanpage marki – o czym musisz zawsze pamiętać.
2. Jak zaplanować swoją komunikację na Facebooku.
3. Kiedy i gdzie publikować swoje treści.
4. Kontakt z fanami kluczem do sukcesu.
5. Analizuj swoje kroki.
1. Konfiguracja profilu marki – o czym musisz zawsze pamiętać.
2. Hasztagi – dlaczego są tak ważne.
3. InstaStories – jak je tworzyć.
4. Jak komunikować się na Instagramie.
5. Oznaczanie kluczem do sukcesu.
6. Analizuj swoje kroki.
1. Podstawowe dane, które należy wprowadzić.
2. Weryfikacja strony internetowej.
3. Jak właściwie opisać piny?
4. Co nam dają hasztagi?
5. Analizuj swoje kroki.
1. Planner treści.
2. Tworzenie grafik.
3. Tworzenie video.
4. Monitorowanie treści.
Forma: online
Materiały: prezentacja szkoleniowa oraz one pagery
Prowadzący: Magda Skibka, specjalista ds. komunikacji z 12-letnim doświadczeniem.
Czas trwania: 4 godziny
Decyzja podjęta? A może chcesz wiedzieć coś więcej? Poznać koszt? Napisz na szkolenia@plndesigngroup.pl
Rozpoczynamy zapisy na styczeń!
A może szukasz innego szkolenia? Naucz się jak współpracować z mediami oraz jak budować markę osobistą.