Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

SJM: KOMUNIKACJA OSIEDLA MIESZKANIOWEGO

Wyzwanie:

Od początku współpracy naszym celem było prowadzenie działań marketingowych i social media. Stanęliśmy przed wyzwaniem prowadzenia komunikacji marketingowej inwestycji „Bułgarska 59”, której celem było wygenerowanie jak największej ilości leadów sprzedażowych, czyli potencjalnych Klientów – przyszłych mieszkańców.

Zakres działań:

Opracowanie strategii komunikacji biznesowej, z naciskiem na działania marketingowe i takie aktywności jak dni otwarte, targi oraz strategia social media wraz z jej realizacją. Duży nacisk był kładziony na kampanie reklamowe Facebook oraz w sieci Google.

Efekty:

  • Regularnie prowadzony profil inwestycji na Facebooku.
  • Nasze treści wyświetliło łącznie 1 , 5 1 7 , 2 1 0 osób!
  • Przez okres pierwszych, czterech miesięcy wygenerowaliśmy 257 leadów sprzedażowych!
  • Zorganizowaliśmy udział dewelopera w targach, dbając zarówno o budowę i design stoiska, jak i atrakcje wokół naszej ekspozycji, dzięki czemu po dwóch dniach targów było kilkadziesiąt rezerwacji.