Na szkoleniu zawsze mówię, że po ludzku. Traktujmy dziennikarzy, tak jak sami chcielibyśmy być traktowani. To kolejna forma współpracy na zasadach partnerskich. Podczas moich szkoleń ze współpracy z mediami tłumaczę zasady, nawet te najprostsze, czyli w jakim czasie należy odpowiedzieć na meila redakcji. To, co jest dla mnie tu kluczowe to wypracowanie relacji, z której obie strony mogą czerpać korzyści. Pracując z mediami przez ostatnie 13 lat, wiele się nauczyłam. Teraz tą wiedzą chce się podzielić z innymi. Czemu akurat z architektami i projektantami wnętrz? Ponieważ każdego dnia zupełnie przypadkiem odgrywam genialne realizacje gdzie na grupach na Facebooku, na Pintereście, czy Hombooku. Czemu nie pokazać ich szerzej? Nie postarać się o okładkę w ulubionym magazynie albo pełny opis na poczytnym portalu? Na swoich szkoleniach uczę krok po kroku jak to zrobić. Dzielę się tym, co wiem i co sprawdza się w mojej pracy, ale też na własnym błędach pokazuje czego unikać.
Specjalizuję się w dwóch obszarach: media relations oraz budowa marki własnej. W codziennej pracy to właśnie te obszary skupiają 100% mojej uwagi. Lubię dzielić się swoimi spostrzeżeniami i radami. Dlatego grupy szkoleniowe są tak nieduże. Dzięki temu przed szkoleniem mogę każdego lepiej poznać i podczas spotkania podzielić się konkretami. Podobni to działa w przypadku konsultacji indywidualnych. Lubię rozmawiać z ludźmi, podpowiadać rozwiązania i inspirować.
Jeśli masz pytania zapraszam do kontaktu na Linkedin lub meil: szkolenia@plndesigngroup.pl!
Ps. o moim spojrzeniu na komunikację w branży wnętrzarskiej możesz przeczytać m.in. na Dzielimysiewiedza.pl oraz na Brief.pl.
Zapraszam na moje szkolenia!