Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

LUXRAD: WPROWADZENIE NOWOŚCI KOLIBER

Wyzwanie:

Wprowadzenie na rynek nowego produktu marki LUXRAD zaprojektowanego przez projektantkę Dominikę Drezner. Była to pierwsza tego typu współpraca dla projektanta grzejnika. W komunikacji zależało nam na pokazaniu roli designera i producenta.

Zakres działań:

Opracowanie strategii komunikacji wprowadzenia nowego produktu na rynek – uwzględnienie roli projektantki, producenta oraz wykorzystanie narzędzi komunikacji: media relations, B2B maillingi, event managment oraz social media.

Efekty:

  • Premiera miała miejsce podczas Warsaw Home 2018. Grzejnik KOLIBER spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony odwiedzających stoisko: architektów, projektantów oraz klientów indywidualnych.
  • We współpracy z Dominiką Drezner zostały opracowane materiały marketingowe: broszury, grafika na www oraz do materiałów prasowych.
  • Przyjęta strategia uwzględniała wypozycjonowanie Dominiki Drezner. Zależało nam, żeby komunikacja opierała się nie tylko na pokazaniu nowego grzejnika, ale też pokazaniu roli projektanta. Dzięki temu udało się zaaranżować kilka wywiadów zarówno z projektantką, jak i Prezesem LUXRAD m.in. Design/Biznes, archimania.pl.
  • Wprowadzenie grzejnika KOLIBER to wyczekiwana przez media nowość, która została pokazana w takich tytułach jak Dobrze Mieszkaj, Świat Wnętrz, Pomysł na Wnętrze, Design/Biznes, łazienkowy.pl.