Plac Zwycięstwa 2, 90-365 Łódź

Czego nie wie architekt?

Trochę odważnie, przyznacie. Prawda jest taka, że architekt zna się na projektowaniu. Architekt wnętrz zajmuje się projektowaniem wnętrz, inny jest od projektowania budynków, a jeszcze inny od biurowców. Jest w tym najlepszy. Jednak jest coś, o czym nie wie. Jednak mamy XXI wiek, konkurencja na rynku jest ogromna. A tu… posty na Facebooku kuleją, ostatni post na Instagramie dwa miesiące temu, www w rozsypce, prasa i internet chętnie pokazałyby jakiś nowy projekt, ale „ni widu, ni słychu”…

100 pytań do…

Kilka spotkań, które prowadziłam w ramach archiDAY podczas Warsaw Home, czy też niezależnie, osobno, zawsze kończyły się przynajmniej dwugodzinną rozmową w kuluarach z kilkoma pracowniami. Trochę się wtedy czułam jak na przedłużonej sesji Q&A. Pytanie, odpowiedź, pytanie, odpowiedź. A że ja z zasady lubię dzielić się doświadczeniem i nie mam problemu z doradzaniem to trwałam w tym ping pongu dzielnie. O co najczęściej mnie pytano?

  • Jak mam dotrzeć do klientów z większym budżetem?
  • Czy muszę mieć stronę www, skoro jest Facebook?
  • Co mam napisać w opisie projektu?
  • Jak nawiązać współpracę z marką XYX?
  • Co mam zrobić, żeby pokazać moją realizację na portalu XYZ?
  • Ile kosztuje reklama w prasie?
  • Jak mam dodać link w Stories do www?
  • Jak często dodawać posty na Facebooku?

Oh tych pytań było znacznie więcej, ale te pojawiały się najczęściej. Pomyślałam sobie wtedy, że architekci w znacznej przewadze pozyskują nowe kontrakty w drodze rekomendacji, ale przecież nie wszyscy. Niektórzy dopiero zaczynają. Jak im pomóc, żeby na starcie zwyczajnie nie popłynęli?

Skorzystaj z dostępnych szkoleń

W rozmowach z architektami niewiedza jest częściej wymieniana niż brak czasu. Jeśli go nie mają to korzystają z usług agencji PR, ale też nie każdego na to stać. Starają się więc szukać wiedzy na własną rękę. Sama już nie zliczę ile razy utonęłam w informacjach dotyczących chociażby nowych algorytmów Facebooka. Co strona to nowy news. Najgorzej. I chodź od pierwszej myśli do pierwszego działania minęło trochę czasu dziś śmiało mogę powiedzieć… Architekcie, projektancie mam coś specjalnie dla Ciebie! Może brzmi to, jak reklama Mango Shop, ale obiecuję, że nie masz limitu czasowego na skorzystanie z mojej propozycji, a po jego upływie nie dostaniesz extra gratisu.

Czerpiąc z naszego doświadczenia i wielu, wielu rozmów właśnie z architektami i projektantami zdecydowaliśmy się na zrobienie serii szkoleń (powtarzanych cyklicznie), które pozwolą nabyć podstawowe umiejętności do:

  • Budowania relacji z mediami.
  • Rozwijania swojej marki własnej.
  • Prowadzenia swoich kanałów social media.

Podczas tych szkoleń nie chcę skupiać się na teorii a praktyce. Chcę się podzielić swoim doświadczeniem, które budowałam przez laty, współpracując również z pracowniami architektonicznymi i projektowymi. Nawet nie wiecie ile razy moje serce pękało na pół, kiedy trafiałam na stronę architekta (zachęcona np. zdjęciami na Instagramie), a tam był WIELKI napis „w budowie”. Ale, ale co w tym złego? Przecież strona może być w budowie. Oczywiście, że może, ale można to zakomunikować odpowiednio. Gorzej jest tylko wtedy kiedy strona jest kompletnie nieresponsywna taki „vintage web”. Oh bolało. Możecie nie zdawać sobie sprawy, jak to wpływa na Wasz wizerunek wielowymiarowo. Nie musicie przecież wszystkiego wiedzieć. Moją rolą jest właśnie to. Uświadomienie, o czym musicie pamiętać i o co zadbać.

Informację o poszczególnych szkoleniach znajdziecie tutaj:

A jeśli masz konkretny „problem”, czy też temat do przegadania to polecam:

A JEŚLI nadal masz inne pytanie to napisz do nas na adres szkolenia@plndesigngroup.pl!

Magda Skibka