INTER DOOR to producent drzwi za którym stoi jakość, unikatowe wzornictwo oraz funkcjonalne rozwiązania. Jest jednym z liderów na polskim rynku. Istnieje od 1997 roku i jest częścią firmy INTERDREX, która powstała w 1990 roku. INTER DOOR tworzą pasjonaci nowoczesnego wzornictwa, materiałów wysokiej jakości oraz rozwiązań stworzonych z myślą o drugim człowieku. Marka, jako pierwsza wprowadziła na rynek odwrotną przylgę. Umiejscowienie głównej siedziby oraz zakładów produkcji na terenie Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, powoduje realizację świadomych działań przez INTER DOOR w poszanowaniu dla środowiska.

WYZWANIE

Zbudowanie wizerunku marki INTER DOOR, jako producenta drzwi premium oraz przeprowadzenie szerokiej komunikacji wśród grupy docelowej – media, architekci oraz klient indywidualny.

ZADANIA PLN Design Group

  • Prowadzenie biura prasowego

  • Media Relations

  • Doradztwo wizerunkowe

  • Doradztwo korporacyjne

  • Wsparcie działań B2B (architekci), w tym kampanie maillingowe

  • Social Media

EFEKTY

  • Współpraca z INTER DOOR polegała na zbudowaniu strategii komunikacji od podstaw. Dzięki temu udało nam się wypozycjonować markę jako lidera w produkcji drzwi premium.

  • O produktach z oferty INTER DOOR pisały najważniejsze media branżowe: Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Czas na wnętrze, Cztery Kąty, Elle Decorations, Design Alive oraz portale internetowe.

  • Udało się zorganizować sesję zdjęciową nowych drzwi FRESA stylizowanych na kamieniczne, we współpracy z showroomem Lumann.

  • Marka INTER DOOR nie brała udziału w targach – w 2017 roku po raz pierwszy pojawiła się na Warsaw Home i została wyróżniona nagrodą Firma Roku w kategorii Interior Finish.

  • W ramach współpracy i projektu „Drzwi do projektowania” zorganizowano spotkania z architektami w całej Polsce m.in. Warszawa, Poznań, Łódź. Dzięki temu udało się zbudować relacje z tą grupą docelową.