Euforma sieć showroomów (Bydgoszcz, Warszawa, Gdańsk) z kompleksową ofertą mebli, oświetlenia oraz dodatków pochodzącą od najlepszych polskich producentów. Euforma nieprzerwanie rozwija swoją działalność wybierając polskie marki, które charakteryzuje unikatowe wzornictwo, funkcjonalność oraz jakość. W ofercie firmy znajdują się produkty zarówno renomowanych polskich producentów mebli i oświetlenia, jak Noti, Paged, Fameg a także mniejszych, prężnych marek, jak – Tabanda, Loft Decora czy Hayka.

WYZWANIE

Wprowadzenie na rynek nowej sieci showroomów z polskim designem oraz przeprowadzenie szerokiej komunikacji wśród grupy docelowej – media, architekci oraz klient indywidualny.

ZADANIA PLN Design Group

  • Prowadzenie biura prasowego

  • Media Relations

  • Doradztwo wizerunkowe

  • Event Managment

  • Wsparcie działań B2B (architekci), w tym kampanie maillingowe

  • Rekomendacje Social Media

EFEKTY

  • Udało się wypracować pozycję lidera wśród showromów z polskim designem w grupach docelowych: media, architekci, klienci indywidualni.

  • Pierwsze 5 miesięcy współpracy zaowocowało bardzo dobrymi wynikami w mediach (prasa, internet, TV oraz radio) – ponad 68 publikacji,

  • Nasze działania zwiększyły zainteresowanie produktami, co przełożyło się bezpośrednio na zamówienia.

  • Dziennikarze zainteresowali się marką dzięki czemu nasze publikacje pojawiły się m.in. w Gazecie Wyborczej, Meble Plus, Dobre wnętrze, M jak Mieszkanie, Dobrze Mieszkaj, Elle Decoration, RM Classic, Domo +, Domosfera, Harper’s Bazaar oraz portale internetowe.

  • Udało się zbudować relacje z architektami – dzięki eventom oraz kampanią mailingowym.