AQForm (wcześniej znany jako Aquaform Lighting Solutions) to nagradzana polska marka, w której portfolio można znaleźć nowoczesne oprawy oświetleniowe, potrafiące przemówić do emocji. Ma silną pozycję na rodzimym rynku w Polsce i jest wyraźnie obecna na wielu rynkach europejskich. Udało jej się wykreować wymowne i charakterystyczne wzornictwo, potrafiące skusić profesjonalistów, kreatorów trendów i konsumentów. AQForm jest częścią międzynarodowej grupy Delta Light, obejmującej swoją działalnością ponad 120 krajów. Jedną z wielu przyczyn sukcesów marki jest doskonałe wsparcie dla architektów, specjalistów branży oświetleniowej i użytkowników.

WYZWANIE

Zbudowanie komunikacji marki Aquaform Lighting Solutions a następnie rebranding AQForm. Komunikacja filmu „Idea jest najważniejsza. Architektoniczne pasje Andrzeja Wajdy”.

ZADANIA PLN Design Group

  • Prowadzenie biura prasowego

  • Media Relations

  • Doradztwo wizerunkowe

  • Doradztwo korporacyjne

  • Wsparcie działań B2B (architekci), w tym kampanie maillingowe

  • Rekomendacje Social Media

EFEKTY

  • Początkowo współpracy z AQForm jako Aquaform polegała na wprowadzenie porządku w komunikacji. Przygotowanie strategii działań oraz usystematyzowanie komunikacji co finalnie doprowadziło do wzmocnienia wizerunku AQForm jako lidera w produkcji oświetlenia architektonicznego.

  • O marce zaczęły pisać najważniejsze tytuły m.in. Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Czas na wnętrze, Cztery Kąty, Elle Decorations, Design Alive oraz portale internetowe.

  • W ramach współpracy odpowiadaliśmy za komunikację filmu „Idea jest najważniejsza. Architektoniczne pasje Andrzeja Wajdy”, którego AQForm jest partnerem. Pierwszy oficjalny pokaz, który miał miejsce w trakcie 4 Design Days 2018 w Katowicach spotkał się z ogromnym zainteresowaniem oglądających i mediów. Efektem tego jest jest „tour” po Polsce – Łódź Design Festiwal (maj), Gdynia Design Days (lipiec).

  • W marcu 2018 roku marka przeszła rebranding. Aquaform stał się AQForm, dodatkowo połączył się z międzynarodową grupą Delta Light. Działania PLN Design Group zaowocowały licznymi publikacjami w mediach biznesowych m.in. Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Forbes oraz portale biznesowe.